Friss kommentek

Címkék

anyád parázik (1) anyám (2) apnea (2) banándugó (1) baratok (1) be (2) békés (1) boldog (1) Címkék (3) csalad (1) család (3) családalapít (1) csizma (1) divat (1) djhero (1) életkép (1) emigrans (2) extrém (1) fogy (1) giccs (1) gipsz (1) haza (1) hifi (2) high end (1) hülyék (1) irányít (1) ízlés (1) játék (2) jfk (1) karácsony (1) kaszt (2) kererűsó (1) költözés (1) kölyök (1) kor (1) kórház (1) korház (2) mankók (1) nézném (1) nyár (1) Panka (10) purgál (2) sims (1) szenved (1) szívás (2) szülés (3) tél (1) töki (2) törés (1) ünnep (1) utazás (1) változik (2) vergődik (1) villa monte carlo (1) zene (1) Címkefelhő

Sokan dolgozunk az épületben, így nem ismerek mindenkit még arcról sem, de akad pár száz, akivel köszönő viszonyban vagyunk egymással, anélkül, hogy tudnánk ki is a másik és hol mit csinál. Egy ekkora gyárban ez tökéletesen elfogadott. Akad pár tucat olyan, akivel már valaha volt munkához köthető bármiféle interakciónk, így evidens, hogy nem megyünk el egymás mellett, anélkül, hogy legalább mosolyogva biccentenénk a másiknak. Van viszont egy nőszemély, aki szelektíven működteti a memóriáját és akármikor köszönök rá a folyosón, átnéz rajtam mint az ablaküvegen, miközben a mellettem sétáló kispajtásomat 50 dolláros marketing-mosollyal az arcán bájolja el. Egyetlen élethelyzet van, amiben hozzám szól, mégpedig az, amikor a kijelölt helyen épp dohányzunk és nincs öngyújtója. Ebben az esetben is csak akkor, ha nincs ott más.

Egy idő után megelégeltem a helyzetet és felhagytam az egyoldalú köszöngetéssel, de megfogadtam, hogy ha lesz még alkalom, akkor megkérdezem tőle,  vajon mi is ennek a viselkedésnek az oka. Ma eljött az alkalom. Ott álltunk J-vel az udvaron amikor kiviharzott a nő, neki köszönt, nekem nem, annak ellenére, hogy én neveltetésemnél fogva megint megpróbálkoztam, persze hiába. Épp indulni készültünk amikor utánam eredt és megkérdezte:

-Can you give me a lighter please?
-Sure, do you think you will ever recognize me in other situations, for example when I say "hello" to you on the corridor?

És akkor feltette a pléhpofát, hogy ez nem miattam van, ő ilyen.
Királyság, legalább tudom miért nem fogok neki többé köszönni.

POSTED BY |  NaomiHenger  |  AT 2011. február 8. kedd.  |  6 komment |   | 

A bejegyzés trackback címe:

https://zseer.blog.hu/api/trackback/id/tr64263987

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

A kiraly 2011.02.09. 13:29:49

Ha (h)arc, legyen (h)arc!

Ismeretlen_50818 2011.02.11. 17:28:23

Fasza csaj vagy.

[Bee] 2011.02.12. 17:30:48

Zsaboka, ezek után remélem mégsem kínáltad meg az öngyújtóddal.

Ismeretlen_21153 2011.02.13. 04:12:52

@Éva nem mindig, de ez már nagyon a bögyömben volt. Beeke, tudod, hogy milyen vagyok , készséggel átnyújtottam neki az öngyújtót. Megoldotta egyedül :)

[Bee] 2011.02.15. 19:42:30

egyem azt a jóneveltetésedet xD én alágyújtottam volna vele inkább...

[Bee] 2011.02.20. 21:09:17

ez a bige lehet, hogy olvas téged :D http://www.nlcafe.hu/karrier/20110220/miota_luxus_a_koszones/
© zseer.blog.hu
süti beállítások módosítása