Friss kommentek

Címkék

anyád parázik (1) anyám (2) apnea (2) banándugó (1) baratok (1) be (2) békés (1) boldog (1) Címkék (3) csalad (1) család (3) családalapít (1) csizma (1) divat (1) djhero (1) életkép (1) emigrans (2) extrém (1) fogy (1) giccs (1) gipsz (1) haza (1) hifi (2) high end (1) hülyék (1) irányít (1) ízlés (1) játék (2) jfk (1) karácsony (1) kaszt (2) kererűsó (1) költözés (1) kölyök (1) kor (1) kórház (1) korház (2) mankók (1) nézném (1) nyár (1) Panka (10) purgál (2) sims (1) szenved (1) szívás (2) szülés (3) tél (1) töki (2) törés (1) ünnep (1) utazás (1) változik (2) vergődik (1) villa monte carlo (1) zene (1) Címkefelhő

Tudom, hogy elsőre kicsit úgy hangzik, mint egy suspense címe, de tulajdonképpen nem baj, mert az események, amelyek alapjában rengették meg a macskák utca lakóinak egymásba vetett bizalmát, valójában tényleg rejtélyesek.

A Natis család, már egy ideje nem él a házban, így a kutyáink is kevésbé zavarják őket, valamint a kert is biztonságban van tőlük. Madame Natist azonban gyakran látni itt, ugyanis a garázsukban jelentős mennyiségű holmit halmozott fel, amelyekből olykor szüksége van egy-egy darabra.

Nálunk sosem csengetnek. Vagy a kerten át jön a vendég, vagy egyből a bejárati ajtón kopog. Éppen ezért, ha megszólal a kapucsengő, akkor sorshúzással döntjük el, hogy ki áldozza fel magát. Szerdán este én húztam a rövidebbet, de a lehetőségeket mérlegelve (vagy Jehova tanúk, vagy a tokmodell) végül nagyon megörültem, hogy csak Mme Natis az. Tekintete kicsit vizenyős és rendkívül szomorú volt én pedig készen álltam valami rettenetesen megrázó hír feldolgozására. Nem habozott, azonnal nekem szegezte a kérdést.

- Nem láttál a fűnyíró mellett 2 fehér dobozt? A Donaldson kollekcióm volt benne, dobozonként 50 felső.
Első körben két dolog fut át az agyamon. Az egyik, hogy van-e nekem akár csak fele annyi felsőm, a másik, hogy ki a faszom az a Donaldson? Utóbbinak hangot is adok.
-Donaldson?
-Igen, nagyon drága holmi, le akartam tenni a garázsba dobozokban, de nem volt nálam a kulcsom, így betettem ide a kis raktárba, a villanyórák alá.
- Sajnos nem láttam, de talán Széppár néni egy reorganizálás közben áthelyezte valami biztonságosabb helyre, nem lehet? Nézzük meg a kazán körül.
- Nem -mondta lemondóan, már kérdeztem Evelyne-t, de nem látta.
Ebben a mondatában egyetlen értékes információ volt, mégpedig Széppár néni keresztneve. Morzsolgattam volna még fejben egy kicsit, de tovább kellett lendülnünk a beszélgetés ezen szakaszán.
- Szóval Donaldson, ne haragudjon, de nem ismerem.
- Dehogynem, Mikéj, az egér par example.
Ekkor esett le nekem, hogy valójában egy jelentős Disney kollekció veszett oda.
- Áh, már értem, Disney figurák! De sajnos így sem tudom. A többieket a házban már kérdezte?
- Nem, 40 éve élek itt, de sosem vittek még el innen semmit, viszont most felcsöngetek De Mulder-hez - és már nyomja is a kapucsengőt könyörtelenül.

Én ezen a ponton ismét kifejezem mély sajnálatomat az őt ért veszteség miatt és elképzelem De Mulder néni arcát, amint nekiszegezik a kérdést. Nehezen tudom elhinni,  hogy a tisztességben megőszült, 60-as butch esetleg S-es blúzokban feszül a tükör előtt miközben elégedetten simítja végig a mellkasára hímzett Miki egeret, majd békés pillantással nyugtázza, hogy még 99 hasonlót kell felpróbálnia. Nonszansz....

 

POSTED BY |  NaomiHenger  |  AT 2011. május 28. szombat.  |  6 komment |   | 

A bejegyzés trackback címe:

https://zseer.blog.hu/api/trackback/id/tr504264019

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

suzy9 2011.05.29. 00:58:52

Ezek es ahasonlo bejegyzek ,,hiiiaaaanyoznak naaaaagggyon!!!!En minden aldott nap benezek!!! LIKE

Ismeretlen_21153 2011.05.29. 02:30:28

suzy, hát honnan tudtam volna, hogy ilyesmi hiányzik ? kösznöm :))

Tamcsi · http://egykisezegykisaz.blogspot.com/ 2011.05.29. 08:06:20

Csatlakoznék az előttem szólóhoz. Igen jót kacagtam. Köszönöm. :)

Ismeretlen_21153 2011.05.29. 13:02:45

@Tamcsi és hol marad az együttérzés? Mme Natis azóta is úgy jár-kel errefelé, mint egy zombie...

Kbk 2013.06.21. 21:38:12

Azért egészen más úgy olvasni a bejegyzéseidet, hogy tudom, hol van a Macskák utca, sőt, a villanyórák tartózkodási helyét is ismerem:D Istenien szórakozom, köszi!

NaomiHenger · http://zseer.blog.hu 2013.06.22. 00:39:00

@Kbk: Puncogóék felhajtójáról, Demulder néni mosógépéről, aka tekepálya, és Széppár néniék ősmuskátlisáról nem is beszélve.:D Máskor is gyertek .
© zseer.blog.hu
süti beállítások módosítása