Friss kommentek

Címkék

anyád parázik (1) anyám (2) apnea (2) banándugó (1) baratok (1) be (2) békés (1) boldog (1) Címkék (3) család (3) csalad (1) családalapít (1) csizma (1) divat (1) djhero (1) életkép (1) emigrans (2) extrém (1) fogy (1) giccs (1) gipsz (1) haza (1) hifi (2) high end (1) hülyék (1) irányít (1) ízlés (1) játék (2) jfk (1) karácsony (1) kaszt (2) kererűsó (1) költözés (1) kölyök (1) kor (1) korház (2) kórház (1) mankók (1) nézném (1) nyár (1) Panka (10) purgál (2) sims (1) szenved (1) szívás (2) szülés (3) tél (1) töki (2) törés (1) ünnep (1) utazás (1) változik (2) vergődik (1) villa monte carlo (1) zene (1) Címkefelhő

Közel három éve áll a polcon a többi könyv mellett. Közel három éve olvastam ki először, hat és fél perc alatt és kb. egy fél órán át sírtam rajta. Ma újraolvastam. Kicsit rövidebb idő alatt, és ezúttal kicsit kevesebbet és másként sírtam rajta. Elmondom miért. Amikor életemben először olvastam az "Amikor életemben először megszülettem"-et, vettem négy bájos képeslapot Michel Thomas rajzaival, mert annak idején az én kisszobám falán is lógott néhány bekeretezve és szerettem volna hogy majd az én gyerekemnek is legyenek ilyen rajzai. Amikor vettem, nem tudtam, hogy Pankának veszem, de amikor ma kicsusszantak a könyv hátuljából, amit közel három éve nem emeltem le a polcról, akkor egyértelművé vált, hogy csak rá vártak. Mint ahogy mi is.thomas.jpg

POSTED BY |  NaomiHenger  |  AT 2013. december 11. szerda.  |  4 komment |   | 

Címkék: Panka

A bejegyzés trackback címe:

https://zseer.blog.hu/api/trackback/id/tr545685434

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mariann Körmendiné Szabó 2013.12.27. 18:08:12

Gratulálok!
Remélem nagyon szép Karácsonyotok van, és lesz is még!
Puszil Mariann!

nekemnyafogj 2014.04.08. 09:52:05

Nahát,micsoda változás, gratulálok a gyermekhez!
Évekkel ezelőtt olvastam a blogot, de aztán volt egy hosszú kihagyás, abbahagytad. Látom, most sincs olyan pörgős élet itt, de szerettem, amiket írtál, ezért néztem be. Örülök, írj még, ha teheted!

NaomiHenger · http://zseer.blog.hu 2014.05.10. 12:27:48

Nekemnyafogj, tele van a blog piszkozatokkal, hamarosan élesítem és minden itt lesz, ami kimaradt :)
Örülük, hogy maradt egy olvasóm :)
© zseer.blog.hu
süti beállítások módosítása