Friss kommentek

Címkék

anyád parázik (1) anyám (2) apnea (2) banándugó (1) baratok (1) be (2) békés (1) boldog (1) Címkék (3) csalad (1) család (3) családalapít (1) csizma (1) divat (1) djhero (1) életkép (1) emigrans (2) extrém (1) fogy (1) giccs (1) gipsz (1) haza (1) hifi (2) high end (1) hülyék (1) irányít (1) ízlés (1) játék (2) jfk (1) karácsony (1) kaszt (2) kererűsó (1) költözés (1) kölyök (1) kor (1) kórház (1) korház (2) mankók (1) nézném (1) nyár (1) Panka (10) purgál (2) sims (1) szenved (1) szívás (2) szülés (3) tél (1) töki (2) törés (1) ünnep (1) utazás (1) változik (2) vergődik (1) villa monte carlo (1) zene (1) Címkefelhő

Eljött hát az idő. Az összes munkahelyi jelszavamat elfelejtettem. Ez persze akkor derült ki, amikor a remote accesst segítségül hívva megpróbáltam a szülési szabadságom szülői szabadsággal meghosszabbítani, az erre a célra létrehozott alkalmazásban. Bravúros húzás volt, blokkoltam a fiókomat és ezzel egy időre elzártam magam a "belvilágtól" teljesen. Ez még önmagában nem is lenne baj, de a helyreállítási procedúra nagyon sok időt fog igénybe venni. Mert kell egy biztonságosnak minősített fiók, amire az általuk generált új, vélhetően Welcome35894113 jelszót elküldik. Nekem ilyen nincs, így a főnökömnek fogják elküldeni, aki továbbítja a kolléganőmnek, ő pedig végül nekem sms-ben megírja. Ugye látjuk mennyi értelme van ennek...De ki vagyok én, hogy megkérdőjelezzem a biztonsági előírások helyességét és indokoltságát? Roppant kíváncsi vagyok, hogy mennyi időt fog igénybe venni a művelet. Indítom a stoppert.

POSTED BY |  NaomiHenger  |  AT 2014. február 10. hétfő.  |  Szólj hozzá! |   | 

A bejegyzés trackback címe:

https://zseer.blog.hu/api/trackback/id/tr736289414

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
© zseer.blog.hu
süti beállítások módosítása