Friss kommentek

Címkék

anyád parázik (1) anyám (2) apnea (2) banándugó (1) baratok (1) be (2) békés (1) boldog (1) Címkék (3) család (3) csalad (1) családalapít (1) csizma (1) divat (1) djhero (1) életkép (1) emigrans (2) extrém (1) fogy (1) giccs (1) gipsz (1) haza (1) hifi (2) high end (1) hülyék (1) irányít (1) ízlés (1) játék (2) jfk (1) karácsony (1) kaszt (2) kererűsó (1) költözés (1) kölyök (1) kor (1) kórház (1) korház (2) mankók (1) nézném (1) nyár (1) Panka (10) purgál (2) sims (1) szenved (1) szívás (2) szülés (3) tél (1) töki (2) törés (1) ünnep (1) utazás (1) változik (2) vergődik (1) villa monte carlo (1) zene (1) Címkefelhő

13:40-re volt időpontom, de ismerve az ilyen helyeket tudtam hogy ez csak hozzávetőleges, hiszen mindig van eltolódás. Ezért amikor a magas, kellemesen őszülő, még Töki szerint is sármos doki pontosan 40-kor kilépett az ajtón és engem szólított, elállt a szavam. Ott hevert előtte a két évvel korábbi dossziém, ami hirtelen felidézte bennem azoknak a rémes napoknak az emlékét, de nem engedtem teret nekik. Nem ismétlődhet meg ugyanaz.

Röviden összefoglaltam az időközben eltelt 2 év eseménytelenségét, illetve sikertelenségét, de végezetül csak azzal zártam, hogy: " viszont most azért vagyok itt, mert minden jel szerint a 10.hétben járok". Határozottan felállt a székéből, a vizsgálóasztalhoz sétált és annyit mondott "nézzük meg,hogy minden rendben van-e, hisz a múltkor is ilyen korai stádiumban ért a veszteség". Pár perccel később kedvesen paskolta meg a térdemet és mosolyogva mondta, hogy úgy tűnik lassan túl vagyunk a nehezén és örülhetünk. Itthon aztán ezt elújságoltam Tökinek, aki az én elégedettségemet látva szintén megnyugodott, hogy végre a megfelelő orvos kezében vagyunk, de az ő személyes találkozójuk még hátra volt. Tudtam, hogy elégedett lesz, hiszen Buxa doktor nem bizalmaskodó, viszont pont annyira közvetlen és törődő, amennyire nekünk, azaz nekem igényem van. A látogatásaim között eltelt időben felmerült kérdéseket fel sem kell tennem a találkozásaink alkalmával, mert kérés nélkül is mondja. Voltaképpen minden remekül alakul és alakult így lehetséges, hogy nagyobb parák nélkül jutottunk el immáron a 7. hónapig. Mostantól inkább a mi félelmeink és kérdéseink kerülnek előtérbe. Mert itt van ez a csodálatosan klassz dolog, amire készülünk és korban meglehetősen értettek is vagyunk rá, de engem időnként elgondolkodtat, hogy nem ragadtunk-e a vágyakozó-várakozó szerepben és ha eljön az időnk, akkor mindent úgy fogunk-e csinálni, ahogy Pankának a legjobb...

POSTED BY |  NaomiHenger  |  AT 2013. augusztus 7. szerda.  |  Szólj hozzá! |   | 

A bejegyzés trackback címe:

https://zseer.blog.hu/api/trackback/id/tr965450186

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
© zseer.blog.hu
süti beállítások módosítása