Friss kommentek

Címkék

anyád parázik (1) anyám (2) apnea (2) banándugó (1) baratok (1) be (2) békés (1) boldog (1) Címkék (3) csalad (1) család (3) családalapít (1) csizma (1) divat (1) djhero (1) életkép (1) emigrans (2) extrém (1) fogy (1) giccs (1) gipsz (1) haza (1) hifi (2) high end (1) hülyék (1) irányít (1) ízlés (1) játék (2) jfk (1) karácsony (1) kaszt (2) kererűsó (1) költözés (1) kölyök (1) kor (1) kórház (1) korház (2) mankók (1) nézném (1) nyár (1) Panka (10) purgál (2) sims (1) szenved (1) szívás (2) szülés (3) tél (1) töki (2) törés (1) ünnep (1) utazás (1) változik (2) vergődik (1) villa monte carlo (1) zene (1) Címkefelhő

Alacsony Tejhozamú Anyák Klubja néven hoztam létre az egyelőre egyszemélyes kis klubomat, melynek gyűlésein rendszeresen elmorzsolok rengeteg könnycseppet afelett, hogy gyermekemet képtelen vagyok magamból táplálni, holott a kórházi nővérek és bábák szerint teje márpedig minden nőnek van. Nem igényelt komolyabb kutatást, hogy a közvetlen környezetemben kapásól találjak két anyát is, akik a négy gyermeküket kénytelenek voltak tápszerrel etetni, ergo létezik a jelenség. Én magam kb. 3hektó laktoherb teát ittam meg, sztereó, ipari fejőgéppel próbálkoztam hosszan, de mire a keservesen lefejt 5ml összeöntöttem egy cumisüvegbe, nem mérhető mennyiséget kaptam. A hozzánk kijáró védőnő javaslatára, még az apádra ütök-ből jól ismert műmellhez igen hasonlatos alkalmazással is próbálkoztunk, de rettenetesen körülményes volt a felszerelés és a tápszer kihűlt mire a gyermek szájába jutott, éppen ezért felhagytunk vele. Itt a közel hathetes gyönyörű kislányunk, aki tökéletesen fejlődik és gyarapszik és a szoptatás hiányában elmaradó intimitást más helyzetekben pótoljuk. Ma először mosolygott rám és leírhatatlan az a boldogság, amit éreztem.

POSTED BY |  NaomiHenger  |  AT 2013. december 18. szerda.  |  Szólj hozzá! |   | 

A bejegyzés trackback címe:

https://zseer.blog.hu/api/trackback/id/tr416222106

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
© zseer.blog.hu
süti beállítások módosítása