Friss kommentek

Címkék

anyád parázik (1) anyám (2) apnea (2) banándugó (1) baratok (1) be (2) békés (1) boldog (1) Címkék (3) család (3) csalad (1) családalapít (1) csizma (1) divat (1) djhero (1) életkép (1) emigrans (2) extrém (1) fogy (1) giccs (1) gipsz (1) haza (1) hifi (2) high end (1) hülyék (1) irányít (1) ízlés (1) játék (2) jfk (1) karácsony (1) kaszt (2) kererűsó (1) költözés (1) kölyök (1) kor (1) korház (2) kórház (1) mankók (1) nézném (1) nyár (1) Panka (10) purgál (2) sims (1) szenved (1) szívás (2) szülés (3) tél (1) töki (2) törés (1) ünnep (1) utazás (1) változik (2) vergődik (1) villa monte carlo (1) zene (1) Címkefelhő

A hihetetlen belmagasságú, ósdi bútorokkal berendezett, áporodott szagú nappalijukban teáztam és nem értettem, hogy miért, vagy hogyan kerültem oda. Széppár bácsi kétes állagú süteménnyel kínált, de én a diétára hivatkozva visszautasítottam, ő pedig nem erőltette tovább. Kedélyesen beszélgettünk, de egy váratlan pillanatban, amikor épp a csészémért nyúltam, Széppár néni reszketeg kezei közé fogta az enyémet, tekintetünk találkozott és beszélni kezdett. " Az elmúlt 4 évben sok pénzt vettem el tőletek. A közös költség valójában csak a töredéke annak, amit ti évente befizettetek. Nincs mentségem, de jóvá szeretném tenni. Éppen ezért én és Daniel nyitottunk egy bankszámlát, amelyen elhelyeztük a szóban forgó összeget és megtoldottuk némi kamattal. Talán jól jöhet nektek, így az ablakcsere előtt". Annyira realisztikusnak tűnt. Még azon sem lepődtem meg, hogy mindketten tökéletesen beszélnek magyarul.

Sokat kell még ahhoz tanulnom, hogy franciául álmodjak...

POSTED BY |  NaomiHenger  |  AT 2010. április 28. szerda.  |  5 komment |   | 

A bejegyzés trackback címe:

https://zseer.blog.hu/api/trackback/id/tr934263661

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

[Bee] 2010.04.28. 23:22:22

:)))))))))))))))))) bocs vhol éreztem, hogy egy szép(pár) álom lesz ebből. kb onnantól, hogy kezébe fogta a kezed...)

Mariann 2010.04.29. 00:00:42

Huss! Jó gondolatok jöjjetek! Gabó-Zsabó nézd meg az Avatart és repülj álmodban saját szárnyakon. Hál istennek én nem szoktam az ügyfeleinkkel álmodni, viszont Trabantot azt már vezettem, amikor még nem volt jogosítványom. Ez egy igen rossz egyszeri Trabanton való zötykölődés emlékeként buggyant ki valahonnan a mély tudatalattiból. Egyébként meg egészen az utolsó mondatig teljesen megettem az egészet, még csak nem is gyanakodtam. Puszi! Fogyókúra beindítva, a sok víz ivása már nagyon megy, és beszereztem egy mini kosárlabdát hátsó, hm... farizomerősítésre. Tudod térdhajlatba szorítani és hátrafelé rúgni sokszor. Már 15-ször megy mindkét lábammal. Csak bele ne rokkanjak. Üdv. Mariann! P.S. Áruld el ki volt a magyar hangjuk?

Ismeretlen_74111 2010.04.29. 07:42:21

Na, jót nevettem korán reggel, köszike!

Ismeretlen_74111 2010.04.29. 11:03:43

Gabókám, most szólt Gyuszi, hogy nem innen kommenteltél hozzánk. Kijavitottalak, a blogod tettem be hozzászólónak, az ugy jó lesz? Örülök, hogy irtál, mert már keresni akartalak, nincs-e kedved, de van, remek!

Ismeretlen_21153 2010.04.29. 11:35:31

pöpec: )
© zseer.blog.hu
süti beállítások módosítása