Friss kommentek

Címkék

anyád parázik (1) anyám (2) apnea (2) banándugó (1) baratok (1) be (2) békés (1) boldog (1) Címkék (3) csalad (1) család (3) családalapít (1) csizma (1) divat (1) djhero (1) életkép (1) emigrans (2) extrém (1) fogy (1) giccs (1) gipsz (1) haza (1) hifi (2) high end (1) hülyék (1) irányít (1) ízlés (1) játék (2) jfk (1) karácsony (1) kaszt (2) kererűsó (1) költözés (1) kölyök (1) kor (1) kórház (1) korház (2) mankók (1) nézném (1) nyár (1) Panka (10) purgál (2) sims (1) szenved (1) szívás (2) szülés (3) tél (1) töki (2) törés (1) ünnep (1) utazás (1) változik (2) vergődik (1) villa monte carlo (1) zene (1) Címkefelhő

Nem tudok már többé sátorlapokban járni. Még akkor is előnytelen, ha magam köré tekerem azokat, úgyhogy bekövetkezett az elkerülhetetlen és ruhatárat kell cserélnem. Elgondolkodtam azon a lehetőségen, hogy egy az egyben cserélek valakivel, aki az övéből kihízott, de nagyon furcsán nézne ki egy ilyen jellegű apróhirdetés, a már oly sokat emlegetett közösségi oldalon. Az archívum talán még kitarthat, ha végre beköszönt a tavasz, ugyanis a téli holmik jelentős részéből már kilépek. Persze ennek borzasztóan örülök, úgyhogy sem a közeli, sem a távoli jövőben nem ajánlom fel a testem a szépségiparnak, hogy szappan készülhessen belőlem. Félúton járok. Megállni, vagy kiszállni képtelenség, már csak azért is, mert roppant motivált vagyok. Köszönöm a szurkolótábor kitartását és furcsa mód  hálás vagyok a tajparaszt hozzászólóknak is, mert a sok szemét comment-tel pontosan az ellenkezőjét érik el annak, amit szeretnének. Éppen ezért venez nombreaux beszari kis arctalan gyíkok! Aztán majd meglátjuk, hogy ki bírja tovább. Egyébként meg 22.

POSTED BY |  NaomiHenger  |  AT 2010. március 1. hétfő.  |  8 komment |   | 

A bejegyzés trackback címe:

https://zseer.blog.hu/api/trackback/id/tr994263545

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tamcsi · http://egykisezegykisaz.blogspot.com/ 2010.03.04. 08:18:44

De jó, nagyon gratulálok, és megsárgulok közben az irigységtől... :) A 22 az a kilók száma mínuszban??? Mert akkor főleg:)

Ismeretlen_74111 2010.03.04. 08:55:52

Ugye mondtam már! Végre! De csinosakra tessék cserélni ám, majd ellenőrzünk! 22? Szuper vagy! Tiéd a jövő!

Ismeretlen_21153 2010.03.04. 11:15:36

A karcsúsító kommentek.:) Köszi mindenkinek. Igen a 22 az a veszteség, számokban kifejezve, az egyéb irányú jótékony hatására most nem tértem ki, de van bőven.

Ismeretlen_81913 2010.03.04. 12:51:18

:D Gratulálok Drágám, csak így tovább! Menni fog!

Ismeretlen_152288 2010.03.04. 21:19:58

Kedves Naomi! Egy ideje böngészgetem a blogodat (Csillánál leltem rá), lenyűgöz, olykor elképeszt a stílusod, de alapjában véve tetszik, beleveló nő vagy, őszintén mondom! Ami a szívemen a számon! HELYES! A hülyéket, az ostobákat, a hivatásos kekeckedőket meg küldd el a jó fenébe. Tudom, (olvastam már): meg is teszed! Hajrá! És tényleg? én is szívesen látnék egy-két új ruhás kééééépet...

Ismeretlen_152288 2010.03.04. 21:21:04

Pardon! Helyesen: Ami szíveden, a szádon!

MsCompass 2010.03.04. 22:35:39

Egy ilyen című bejegyzésre már én is beköszönök.:) Remélem, ezzel én is hozzájárulok kicsit a sikerhez. Kitartás! (Én is küzdök, küzdögetek, de leginkább arra várok, hogy fejlődik az orvostudomány, és lehetek végre önkéntes zsíradó, esetleg zsírdonor.)

Ismeretlen_21153 2010.03.04. 22:43:55

Amint lesz új outfit, mindenképp gondoskodom egy nyomdafestéket nem tűrő képről:) De hajlok rá, hogy egy montázson elrejtem magam és az összevethető a fejléces bucifejjel. Georgo, látom te megértesz. Végül is mi a szerepe a blognak, ha nem az, hogy beledobáljak, jót, rosszat, kedveset, gonoszat, vagy netán szomorút, esetleg vicceset?
© zseer.blog.hu
süti beállítások módosítása