Friss kommentek

Címkék

anyád parázik (1) anyám (2) apnea (2) banándugó (1) baratok (1) be (2) békés (1) boldog (1) Címkék (3) család (3) csalad (1) családalapít (1) csizma (1) divat (1) djhero (1) életkép (1) emigrans (2) extrém (1) fogy (1) giccs (1) gipsz (1) haza (1) hifi (2) high end (1) hülyék (1) irányít (1) ízlés (1) játék (2) jfk (1) karácsony (1) kaszt (2) kererűsó (1) költözés (1) kölyök (1) kor (1) korház (2) kórház (1) mankók (1) nézném (1) nyár (1) Panka (10) purgál (2) sims (1) szenved (1) szívás (2) szülés (3) tél (1) töki (2) törés (1) ünnep (1) utazás (1) változik (2) vergődik (1) villa monte carlo (1) zene (1) Címkefelhő

Pár napja kaptam Belgablogtól ezt a kedves titulust és azóta gondolkotam, hogy kinek adhatnám tovább, majd végül arra jutottam, hogy megszakítom a "láncot". Azaz kicsit újragondolom. Ugyanis a legtöbb általam olvasott blog, a maga nemében lovely, de mindegyiknél másban rejlik a loveliness.

Itt van pl Zsírember, akinek kb 1,5 éven át úgy követtem a blogját, hogy fogalmam sem volt róla hogy ismerem. Azaz, hogy nem is ismerem. Szóval akit én ismertem, arról azt gondoltam, hogy egy magánakvaló, pökkhendi kis pöcs és meg vagyok róla győződve, hogy ő is hasonlóan vélekedik rólam, csak ostoba tehén verzióban. Felületes, kényszer szocializálódás szülte ismerettség. Ugyanakkor zsírember, akit olvasok, egy elképsztően jó humorú

POSTED BY |  NaomiHenger  |  AT 2009. június 26. péntek.  |  Szólj hozzá! |   | 

A bejegyzés trackback címe:

https://zseer.blog.hu/api/trackback/id/tr94263325

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
© zseer.blog.hu
süti beállítások módosítása