Friss kommentek

Címkék

anyád parázik (1) anyám (2) apnea (2) banándugó (1) baratok (1) be (2) békés (1) boldog (1) Címkék (3) család (3) csalad (1) családalapít (1) csizma (1) divat (1) djhero (1) életkép (1) emigrans (2) extrém (1) fogy (1) giccs (1) gipsz (1) haza (1) hifi (2) high end (1) hülyék (1) irányít (1) ízlés (1) játék (2) jfk (1) karácsony (1) kaszt (2) kererűsó (1) költözés (1) kölyök (1) kor (1) korház (2) kórház (1) mankók (1) nézném (1) nyár (1) Panka (10) purgál (2) sims (1) szenved (1) szívás (2) szülés (3) tél (1) töki (2) törés (1) ünnep (1) utazás (1) változik (2) vergődik (1) villa monte carlo (1) zene (1) Címkefelhő

És akkor három nap elteltével elérkezettnek láttam az időt, hogy a két embert, akinek genetikai állományom ilyetén módon való alakulását köszönhetem, egy rövid időre magára hagyjam. Tényleg nem kell nagyban gondolkodni, mindössze 25 percről volt szó, ennyi ugyanis amíg megkerüljük a tömböt a kutyákkal. Természeten indulás előtt körberaktam őket mindennel, felpolcoltam anyám karját, apám kezébe nyomtam egy jéghideg duvelt és egy meglehetősen szórakoztató filmet helyeztem a dvd lejátszóba.

A kellemes esti séta után a lakásba lépve, szinte vágni lehetett a csendet és a feszültséget. Még az előszobában bajlódtam a cipőfűzőmmel, amikor anyám elém ugrott és azt mondta: "Gabikám, nagy bűnünk van!" Egy pillanatra átfutott az agyamon, hogy mégis örökbefogadott gyerek vagyok (ahogy azt lázadó tinédzserkoromban elképzeltem) és ezt most akarják velem közölni. Anyám nem tudta befejezni a mondatot, mert én időközben a nappaliba lépve megláttam, hogy miben lehetnek bűnösek. A padlón sok apró darabban ott hevert Töki lemezjátszójának plexi borítása. Ebben a pillanatban nem anyám volt az egyetlen , aki a könnyeivel küzdött. "Miért?"- fakadt ki belőlem a kérdés kicsit fejhangon. Mind tudjuk, hogy Tökit milyen érzelmek fűzik a "rendszeréhez", de ő volt az egyetlen aki higgadt tudott maradni. Anyám röviden vázolta, hogy ők csak jót akartak és meg szerettek volna ágyazni nekünk mire hazaérünk, ezért apám kivonszolta a matracot a nappaliba, de a kanyarban kicsúszott a kezéből, leverte a hangfalat, ami pont a lemezjátszóra esett. És hozzátette, hogy vele csak a baj van és nem elég, hogy "béna" még kárt is okozott, és nyáron megveszi. A drámát végül Töki zárta rövidre. Mérhetetlen nyugalommal közölte, hogy semmi baj, majd másnap megnézi, hogy a plexin és a gépben lévő lemezen kívül sérült-e más is. Szülők végül nyugodni tértek, Töki pedig az éj leple alatt megvizsgálta a cuccot, aminek szerencsére nem lett semmi baja. Egyetlen dolog bántotta csupán, hogy a Simon and Garfunkel lemeze hallgathatatlanná vált. Én pedig megfogadtam, hogy addig megyek, amíg meg nem találom a lemez egy másik példányát. Remélem karácsonyra meglesz.

Folyt. köv.

POSTED BY |  NaomiHenger  |  AT 2008. november 7. péntek.  |  5 komment |   | 

A bejegyzés trackback címe:

https://zseer.blog.hu/api/trackback/id/tr714263208

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

[Bee] 2008.11.08. 18:22:28

jajjanyam... Zsaboka, melyik volt az a lemez?

NH 2008.11.08. 21:53:31

a 81-es Central Park beli koncert

tirpi 2008.11.10. 11:27:57

Jobbulast anyukadnak! Toki egy hos!!!

Ismeretlen_81913 2008.11.12. 12:28:49

Ugye milyen jó, ha meglátogat a család?! :o)) Jelenleg sírok a röhögéstől, ugye nem baj?

Ismeretlen_74111 2008.11.13. 20:52:39

Jajjj, ezt nem is meséltétek! Vagy ez már az után volt, hogy találkoztunk? Hol a folytatás? Én várom! És a hiradóval mi lesz? A jó dolgok nem szoktak befuccsolni! Puszi
© zseer.blog.hu
süti beállítások módosítása