Friss kommentek

Címkék

anyád parázik (1) anyám (2) apnea (2) banándugó (1) baratok (1) be (2) békés (1) boldog (1) Címkék (3) család (3) csalad (1) családalapít (1) csizma (1) divat (1) djhero (1) életkép (1) emigrans (2) extrém (1) fogy (1) giccs (1) gipsz (1) haza (1) hifi (2) high end (1) hülyék (1) irányít (1) ízlés (1) játék (2) jfk (1) karácsony (1) kaszt (2) kererűsó (1) költözés (1) kölyök (1) kor (1) korház (2) kórház (1) mankók (1) nézném (1) nyár (1) Panka (10) purgál (2) sims (1) szenved (1) szívás (2) szülés (3) tél (1) töki (2) törés (1) ünnep (1) utazás (1) változik (2) vergődik (1) villa monte carlo (1) zene (1) Címkefelhő

Tegnap este munkából hazajövet arcomban a jéghideg esőcseppekkel azon gondolkodtam, hogy mi ennek a helynek a varázsa.  Amikor a képzeletbeli listán Brugge és Gent városához értem eszembe jutott, hogy ez egy baromság. A hétköznapi szarságok adják az egésznek az esszenciáját, meg persze az, hogy mindezt nem egyedül élem meg, hanem azzal akit szeretek. Aztán befordultam az utcánkba, ahol a sarkon épp egy dodge készült leparkolni. Csávó megállt, kipattant, majd bevágta a kocsi ajtót, de a járgány ment tovább, bele az előtte álló corsa seggébe. Talán nem csak gondoltam, hanem ki is mondhattam , hogy "kézifék faszfejkém", mert a pasi utánam szólt, hogy "Ca va". Nem válaszoltam, csak rendületlenül lépkedtem tovább és az jutott eszembe, hogy milyen unalmas lenne az élet Belpaire néniék, puncogóék, vízfejű, madame De Mulder -aki regel 8 óta menetelést gyakorol a fejem fölött- és az összes többi lökött belga nélkül.

POSTED BY |  NaomiHenger  |  AT 2007. november 10. szombat.  |  Szólj hozzá! |   | 

A bejegyzés trackback címe:

https://zseer.blog.hu/api/trackback/id/tr684263020

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
© zseer.blog.hu
süti beállítások módosítása