Friss kommentek

Címkék

anyád parázik (1) anyám (2) apnea (2) banándugó (1) baratok (1) be (2) békés (1) boldog (1) Címkék (3) csalad (1) család (3) családalapít (1) csizma (1) divat (1) djhero (1) életkép (1) emigrans (2) extrém (1) fogy (1) giccs (1) gipsz (1) haza (1) hifi (2) high end (1) hülyék (1) irányít (1) ízlés (1) játék (2) jfk (1) karácsony (1) kaszt (2) kererűsó (1) költözés (1) kölyök (1) kor (1) kórház (1) korház (2) mankók (1) nézném (1) nyár (1) Panka (10) purgál (2) sims (1) szenved (1) szívás (2) szülés (3) tél (1) töki (2) törés (1) ünnep (1) utazás (1) változik (2) vergődik (1) villa monte carlo (1) zene (1) Címkefelhő

Ma szokásommal ellentétben óramű pontossággal érkeztem a munkahelyemre , felxitime ide, vagy oda. Egyetlen üresjáratom sem volt, megállás nélkül dolgoztam és az ebédszünetet is minimálisra redukáltam, hogy legkésőbb 4-kor le tudjak lépni. Fél 5-kor aztán kiléptem a gyár kapuján, miután beállítottam az "out of office" reply-t, érzékeny búcsút vettem a szívemhez közel álló kollégáktól és a nagyfőnöktől. Mire hazaértem Töki kitakarított, mindent haptákba vágott és indulásra készen várt. Bevásárló turnénk során szert tettünk kereskedelmi mennyiségű kecskesajtra és kb ugyanennyi csokoládéra. Hűtőszatyrok, jégakku, hogy a híres bon-bon se olvadjon majd meg a 40-fokos hőségben. 9-re befutottak Zs-ék, elvitték a kulcsot és két , számunkra a különösen fontos növényt, valamint felzúztunk széppárékhoz a kulccsal. Legnagyobb meglepetésemre örömmel vállalta a feladatot és kellemes nyaralást kívánt. Holnap még rendbe rakjuk a kertet, mert így több esélyünk van rá, hogy mire hazajövünk nem gyalulja le a bokrokat az önkéntes.

POSTED BY |  NaomiHenger  |  AT 2007. július 13. péntek.  |  Szólj hozzá! |   | 

A bejegyzés trackback címe:

https://zseer.blog.hu/api/trackback/id/tr284262957

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
© zseer.blog.hu
süti beállítások módosítása