Friss kommentek

Címkék

anyád parázik (1) anyám (2) apnea (2) banándugó (1) baratok (1) be (2) békés (1) boldog (1) Címkék (3) család (3) csalad (1) családalapít (1) csizma (1) divat (1) djhero (1) életkép (1) emigrans (2) extrém (1) fogy (1) giccs (1) gipsz (1) haza (1) hifi (2) high end (1) hülyék (1) irányít (1) ízlés (1) játék (2) jfk (1) karácsony (1) kaszt (2) kererűsó (1) költözés (1) kölyök (1) kor (1) kórház (1) korház (2) mankók (1) nézném (1) nyár (1) Panka (10) purgál (2) sims (1) szenved (1) szívás (2) szülés (3) tél (1) töki (2) törés (1) ünnep (1) utazás (1) változik (2) vergődik (1) villa monte carlo (1) zene (1) Címkefelhő

Azt vettem észre, hogy a linkelt blogok jelentős része téli álmot alszik, vagy szünetel. Így van ez a celeb blogoknál is. Én speciel nem igazán tudnék mostanság miről írni, mert a napjaim a lázas előkészület jegyében telnek. A szigorított intézkedéseket szem előtt tartva próbálok felhajtani egy dupla fenekű bőröndöt, amelyben békésen átvihetem a vámon azt a kereskedelmi mennyiségű csokit és sajtot amit az otthoniaknak szántam. A napokban megosztottam velük a misszió sikerességével kapcsolatos félelmeimet, mire az alábbi levelet kaptam Anókától

"Le van xarva az összes sajt meg csoki. Ott rohadjanak meg Belgiumban.

Az a lényeg, hogy te jössz."

Hát kell ennél több? Talán a Szlovák  4,2 FM, háttérben szóló slágerlistája, óránként megszakítva egy kis hójelentéssel.

POSTED BY |  NaomiHenger  |  AT 2007. január 30. kedd.  |  Szólj hozzá! |   | 

A bejegyzés trackback címe:

https://zseer.blog.hu/api/trackback/id/tr884262833

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
© zseer.blog.hu
süti beállítások módosítása