Friss kommentek

Címkék

anyád parázik (1) anyám (2) apnea (2) banándugó (1) baratok (1) be (2) békés (1) boldog (1) Címkék (3) család (3) csalad (1) családalapít (1) csizma (1) divat (1) djhero (1) életkép (1) emigrans (2) extrém (1) fogy (1) giccs (1) gipsz (1) haza (1) hifi (2) high end (1) hülyék (1) irányít (1) ízlés (1) játék (2) jfk (1) karácsony (1) kaszt (2) kererűsó (1) költözés (1) kölyök (1) kor (1) kórház (1) korház (2) mankók (1) nézném (1) nyár (1) Panka (10) purgál (2) sims (1) szenved (1) szívás (2) szülés (3) tél (1) töki (2) törés (1) ünnep (1) utazás (1) változik (2) vergődik (1) villa monte carlo (1) zene (1) Címkefelhő

Tegnap, amikor otthonról telefonon becsekkolt a rendfőnöknő jeleztem, hogy új programot indikálnék a naptárjában (és még 25 másiknak) 14-én  délutánra "farewell to Zsabóka" címmel. Erre megkérdezte, hogy meddig vagyok még velük és mikor megyek szabadságra. Ekkor kedvem lett volna azt mondani, hogy: nem egészen egy hónappal ezelőtt meghozott döntésed következtében még egy hónapot vagyok, de mivel minden épeszű szabadságra megy a karácsony előtti héten, ezért terveztem 14-re a mókát. Helyette csak annyit mondtam, hogy javaslatát követve nem megyek már idén szabadságra, így tartalékolok jövőre. Mivel a kollégáim többségét kedvelem , úgy döntöttem, hogy kerekítek nekik olyan búcsúbulit, amilyet megérdemlek.

Most pedig elindulok a megmérettetésre. Üdv néked Szájzár! Köszöntenek a haláli menők! Realista hangulatban vagyok, úgyhogy bármi lehet. Minden lehetőséget meg kell ragadnom, hogy mielőbb meglegyen a balaton felvidéki birtok és Tökivel nyugodtan élvezhessük a korai nyugdíjazás nyújtotta örömöket.

POSTED BY |  NaomiHenger  |  AT 2006. november 30. csütörtök.  |  Szólj hozzá! |   | 

A bejegyzés trackback címe:

https://zseer.blog.hu/api/trackback/id/tr174262794

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
© zseer.blog.hu
süti beállítások módosítása