Friss kommentek

Címkék

anyád parázik (1) anyám (2) apnea (2) banándugó (1) baratok (1) be (2) békés (1) boldog (1) Címkék (3) család (3) csalad (1) családalapít (1) csizma (1) divat (1) djhero (1) életkép (1) emigrans (2) extrém (1) fogy (1) giccs (1) gipsz (1) haza (1) hifi (2) high end (1) hülyék (1) irányít (1) ízlés (1) játék (2) jfk (1) karácsony (1) kaszt (2) kererűsó (1) költözés (1) kölyök (1) kor (1) korház (2) kórház (1) mankók (1) nézném (1) nyár (1) Panka (10) purgál (2) sims (1) szenved (1) szívás (2) szülés (3) tél (1) töki (2) törés (1) ünnep (1) utazás (1) változik (2) vergődik (1) villa monte carlo (1) zene (1) Címkefelhő

Aki ismer, tudja, hogy otthon sosem volt autónk. Aki jobban ismer azt is tudja, hogy bár együtt kezdtük Tökivel, csak nekem van jogsim. 10 éves, de ha 7-800 aktív (értsd: nem az anyósülésen töltött) km-t fel tudok mutatni, akkor sokat mondtam. De hát olyan ez mint a biciklizés, nem lehet elfelejteni. Én azért nem akartam a véletlenre bízni és felkerestem José Alvarez Garcia, belga oktatót és aranyárban vásároltam tőle értékes perceket. Kedveltem ugyanis remekül beszélt angolul, és minden instrukció kiadásakor a sebességváltóra mutatott és azt mondta: " be my guest". Miután egy kanapé árát otthagytam és pontosan feleannyi órát vettem, mint amennyi itt elegendő a vizsga letételéhez, úgy gondoltam itt az ideje, hogy forgalomba helyezzem magam. Shrek roppant engedelmes autó, igaz minden alakommal megbeszélem vele, hogy mik a terveim és legyen együttműködő. Eddig  mindig mellettem ült Töki, aki bár nem vezet mégis biztonságot ad. Szóval tegnapelőtt rászántam magam, hogy egyedül indulok útnak a környéken. Kijelöltem egy nem túl távoli, kb 15 perc sétával megközelíthető helyet, a török boltját.

A bolt egy viszonylag forgalmas, villamos járta út mellett van, de ahhoz, hogy haza tudjak jönni, be kell mennem a körforgalomba és onnan visszafordulni. Úgy terveztem, hogy már irányba állok hazafelé, ezért bevettem a körforgalmat, minden zökkenő nélkül és megálltam az utca végén egy ház előtt. Már korábban is említeni akartam a szomszédságban lakó dr. Moreau-t, akinek a névtáblája mindig elgondolkodtat, amikor elsétálok előtte, ugyanis pszichoterapeuta. Hajlamos vagyok mindenféle érdekes kísérletet fantáziálni , szigetről, mutánsokról, stb. Nos ezen a napon dr. Moreau létezése értelmet kapott és végre láthattam. Már épp fizettem volna a közértben, amikor megjelent egy kopaszodó 50-es férfi, hogy az enyém- e a zöld voiture, ami pontosan a garázsa előtt parkol. Lábremegés, víz lever. Otthagytam a törököt, mint szent Pál az oláhokat és sűrű elnézéskérés közepette visszasétáltam a dokival a kocsiig. És láss csodád, valóban a kijárata előtt álltam, előttem és mögöttem is kurvasok hely, de én pont ott. Ha azt mondom, hogy pedig figyeltem, azt most már a kutya sem hiszi el nekem, pedig tényleg. Tegnap már annyira koncentráltam, hogy nehogy előtte parkoljak, hogy majdnem beleálltam egy A2-es Citroenbe. Viszont voltam a Lidlben is, ami  3x olyan messze van, mint a török és  itthon aztán egyből és gyönyörűen beálltam a felhajtónkra is.

POSTED BY |  NaomiHenger  |  AT 2006. július 22. szombat.  |  Szólj hozzá! |   | 

A bejegyzés trackback címe:

https://zseer.blog.hu/api/trackback/id/tr114262734

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
© zseer.blog.hu
süti beállítások módosítása