Friss kommentek

Címkék

anyád parázik (1) anyám (2) apnea (2) banándugó (1) baratok (1) be (2) békés (1) boldog (1) Címkék (3) csalad (1) család (3) családalapít (1) csizma (1) divat (1) djhero (1) életkép (1) emigrans (2) extrém (1) fogy (1) giccs (1) gipsz (1) haza (1) hifi (2) high end (1) hülyék (1) irányít (1) ízlés (1) játék (2) jfk (1) karácsony (1) kaszt (2) kererűsó (1) költözés (1) kölyök (1) kor (1) kórház (1) korház (2) mankók (1) nézném (1) nyár (1) Panka (10) purgál (2) sims (1) szenved (1) szívás (2) szülés (3) tél (1) töki (2) törés (1) ünnep (1) utazás (1) változik (2) vergődik (1) villa monte carlo (1) zene (1) Címkefelhő

Egy este fél 9-re hazaérsz és rádöbbensz, hogy 30 múltál a szüleiddel élsz, akik közül az egyik az egyik szobában, a másik a másikban horkol. És akkor azonnal csinálni kell valamit. Én pl felhívtam M-t, aki a háttérzajokból ítélve valami ivóban üldögélt Zs. mackóval és két ismeretlennel. Negyed óra múlva már én is ott kávézgattam velük és fűztem a kis társaságot, hogy dobjunk egy molyirtót és álljunk tovább. Nagy nehezen sikerült rávenni őket. A taxis, aki értünk jött, pont az a nő volt, aki kb fél éve nem tudott nekem visszaadni egy 500-ast, így adósom maradt. Vesztére, mert emlékeztem rá. Bemondtuk a meleg szórakozóhely nevét és néhány perccel később már ott álltunk a teljesen üres teremben. Körbejártuk és a leghátsó különteremben találtunk egy ötfős bandát, akik épp karaokéztak. Nem kellett kétszer mondani, beszálltunk és egészen jó kis este kerekedett belőle. Azt, hogy hogyan ismerkedtünk meg Ácsferivel, a kétdiplomás, Hollandiában zenélő, velemi birtokossal, majd egy másik bejegyzésben elmesélem. Hajnal 3-ra hazaérve, örömmel konstatáltam, hogy mégsem vagyok olyan nagyon öreg, majd várakozásokkal teli álomra hajtottam a fejem.

POSTED BY |  NaomiHenger  |  AT 2005. szeptember 15. csütörtök.  |  Szólj hozzá! |   | 

A bejegyzés trackback címe:

https://zseer.blog.hu/api/trackback/id/tr344262627

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
© zseer.blog.hu
süti beállítások módosítása