Friss kommentek

Címkék

anyád parázik (1) anyám (2) apnea (2) banándugó (1) baratok (1) be (2) békés (1) boldog (1) Címkék (3) család (3) csalad (1) családalapít (1) csizma (1) divat (1) djhero (1) életkép (1) emigrans (2) extrém (1) fogy (1) giccs (1) gipsz (1) haza (1) hifi (2) high end (1) hülyék (1) irányít (1) ízlés (1) játék (2) jfk (1) karácsony (1) kaszt (2) kererűsó (1) költözés (1) kölyök (1) kor (1) korház (2) kórház (1) mankók (1) nézném (1) nyár (1) Panka (10) purgál (2) sims (1) szenved (1) szívás (2) szülés (3) tél (1) töki (2) törés (1) ünnep (1) utazás (1) változik (2) vergődik (1) villa monte carlo (1) zene (1) Címkefelhő

A minap Jancsika megkérdezte, hogy honnan a jelentős, bár passzív germán szókincsem, amire kénytelen voltam azt felelni, hogy a TV-ből. Ugyanis a 80-as évek végén, amikor már volt kábeltévénk, rendszeresen néztem a külföldi csatornákat. Pl a német RTL hőskorából a Der Preis ist heiß adásait.  Tulajdonképpen pont ezért használhatatlan a germán szókincsem, mert hiába villognék olyan kifejezésekkel, mint az"ejne nígelnagelnóje autó" nem volna értelme. Szerintem az én generációm még emlékzik ezekre a műsorokra, vagy pl az MTV nagy sikerű vetélkedőjére a Remote Control-ra .

Régen mindig azt hittem lehetetlen, hogy az embernek 20-25 éves emlékei legyenek, mert akkor már öreg. Nekem vannak. 3 hét és 34  leszek.

Lehet választani

POSTED BY |  NaomiHenger  |  AT 2009. július 9. csütörtök.  |  Szólj hozzá! |   | 

A bejegyzés trackback címe:

https://zseer.blog.hu/api/trackback/id/tr674263339

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
© zseer.blog.hu
süti beállítások módosítása