Friss kommentek

Címkék

anyád parázik (1) anyám (2) apnea (2) banándugó (1) baratok (1) be (2) békés (1) boldog (1) Címkék (3) csalad (1) család (3) családalapít (1) csizma (1) divat (1) djhero (1) életkép (1) emigrans (2) extrém (1) fogy (1) giccs (1) gipsz (1) haza (1) hifi (2) high end (1) hülyék (1) irányít (1) ízlés (1) játék (2) jfk (1) karácsony (1) kaszt (2) kererűsó (1) költözés (1) kölyök (1) kor (1) kórház (1) korház (2) mankók (1) nézném (1) nyár (1) Panka (10) purgál (2) sims (1) szenved (1) szívás (2) szülés (3) tél (1) töki (2) törés (1) ünnep (1) utazás (1) változik (2) vergődik (1) villa monte carlo (1) zene (1) Címkefelhő

Elkészült a ház. A ház, amelynek éptítőiről megemlékeztem az egyik BSA newsban is. Beköltöztek hát a családok. Három pasi, kicsit több feleség és mégtöbb gyerek. Mondhatnám, hogy alibaba és a 40 tapló, de nekem nincsenek előítéleteim. Komolyan semmi bajom, hiszen mi is bevádorlók vagyunk, no meg hiszek a békés együttélésben is. Éppen ezért az első 5-6 alkalommal  nem tettem szóvá , ha a garázsbeállónk elé parkoltak. Hétközben csak az esti bevásárláshoz használom ezüstnyilat, így nem láttam értelmét, hogy feleslegesen konfliktust generáljak az új szomszédokkal. Amikor a nagy brüsszeli viharban a gyerekek fenéktörlőjét, kartondobozokat és más, konyhai hulladékot fújt tőlük a kertünkbe a szél, akkor is hezitáltam napokig, hogy hogyan lehetne finoman a tudomásukra hozni: a szemetet zsákokban gyűjtjük. Aztán az átrepült fogkefe és az újra elállt garázsbeálló kiverte a biztosítékot. Becsengettem és udvariasan megkérdeztem, hogy a behajtónk előtt álló Citroen hozzájuk tartozik-e és ha igen, akkor lesz szíves elállni onnan. Pár percen belül megjelent az egyik asszony és közölte, hogy nincs kitéve a garázsajtóra a rendszámunk. Megfogtál Fatima-gondoltam, de nem eszik olyan forrón a kusz-kuszt. Egyböl kontráztam, hogy az ő garázsukon sem látom a sorakozó renszámtáblákat, de ha végigmegy az utcában, akkor láthatja, hogy ilyesmire nincs is szükség, ugyanis enélkül is szabadon hagyják a kijáratot a népek. Btw azt is megjegyeztem, hogy  tele van szeméttel a kertünk , amit nem én dobáltam oda. Ő odébbállt a kocsival és egy perc múlva megjelent egy másik asszony egy szemeteszsákkal és megtisztítottuk a kertet is. Lehet, hogy nem a legfrappánsabb gondolattal búcsúztam, amikor azt mondtam: Egyébként mi is külföldiek vagyunk...

POSTED BY |  NaomiHenger  |  AT 2009. június 17. szerda.  |  1 komment |   | 

A bejegyzés trackback címe:

https://zseer.blog.hu/api/trackback/id/tr794263312

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_74111 2009.06.22. 09:43:36

Hi-hi!
© zseer.blog.hu
süti beállítások módosítása