Friss kommentek

Címkék

anyád parázik (1) anyám (2) apnea (2) banándugó (1) baratok (1) be (2) békés (1) boldog (1) Címkék (3) család (3) csalad (1) családalapít (1) csizma (1) divat (1) djhero (1) életkép (1) emigrans (2) extrém (1) fogy (1) giccs (1) gipsz (1) haza (1) hifi (2) high end (1) hülyék (1) irányít (1) ízlés (1) játék (2) jfk (1) karácsony (1) kaszt (2) kererűsó (1) költözés (1) kölyök (1) kor (1) korház (2) kórház (1) mankók (1) nézném (1) nyár (1) Panka (10) purgál (2) sims (1) szenved (1) szívás (2) szülés (3) tél (1) töki (2) törés (1) ünnep (1) utazás (1) változik (2) vergődik (1) villa monte carlo (1) zene (1) Címkefelhő

Előbb vagy utóbb a legtöbb háziasszony életében eljön a pillanat amikor szembe kerül a kenyérsütő géppel. Azért nem azt írtam, hogy megismerkedik, mert számos történetet ismerek, nemcsak a magamét, amely azt igazolja, hogy ez bizony egy csata. Én első körben alulmaradtam és a harmadik 1 kg-s  3,5 cm magas kenyér elkészítése után határozatlan időre a sógornőmnél helyeztem el a masinát. Pár hete azonban visszakerült hozzánk és azt gondoltam elég érett és türelmes vagyok már ahhoz, hogy a múltat félretéve, kapcsolatunkat új alapokra helyezzem. Első körben nem akartam elvetni a sulykot, így előre elkészített keverékkel dolgoztam (gondoltam abban nem lehet hiba). Nos, amikor a 2 premixed ciabbata sem sikerült kicsit magamba roskadtam, hogy esetleg genetikailag alkalmatlan vagyok erre is. Utolsó próbálkozásnak indult, de végül ipari mennyiségű sajtos kiflit készítettem Megkelt! Mit megkelt?!Hatalmasra nőtt és isteni lett. Az első adag alighogy kisült, már kevertem is be a másodikat ami 2 perc alatt fogyott el ma az irodában. A gép marad!

POSTED BY |  NaomiHenger  |  AT 2009. június 12. péntek.  |  Szólj hozzá! |   | 

A bejegyzés trackback címe:

https://zseer.blog.hu/api/trackback/id/tr94263311

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
© zseer.blog.hu
süti beállítások módosítása