Friss kommentek

Címkék

anyád parázik (1) anyám (2) apnea (2) banándugó (1) baratok (1) be (2) békés (1) boldog (1) Címkék (3) család (3) csalad (1) családalapít (1) csizma (1) divat (1) djhero (1) életkép (1) emigrans (2) extrém (1) fogy (1) giccs (1) gipsz (1) haza (1) hifi (2) high end (1) hülyék (1) irányít (1) ízlés (1) játék (2) jfk (1) karácsony (1) kaszt (2) kererűsó (1) költözés (1) kölyök (1) kor (1) korház (2) kórház (1) mankók (1) nézném (1) nyár (1) Panka (10) purgál (2) sims (1) szenved (1) szívás (2) szülés (3) tél (1) töki (2) törés (1) ünnep (1) utazás (1) változik (2) vergődik (1) villa monte carlo (1) zene (1) Címkefelhő

Ma délután 2-kor a főnököm és én, kiértékeljük a tavalyi munkámat. Ő ad nekem érte pontot, én megköszönöm. Mindegy hogy mennyit ad, nem hiszek a pontversenyben. Ennél sokkal többet jelent nekem , hogy él ezen a bolygón egy ember, akinek ma én leszek a születésnapi meglepetés és tudom, hogy ez lesz neki a legszebb ajándék.

Elképesztő, hogy anyám is képes volt két hónapon át teljes titokban tartani az érkezésem. Annyira kíváncsi vagyok apám arcára. Vajon olyasmi érzés lesz, mint amikor egyszer egy 16 hónapos útja után váratlanul becsengetett egy szombat délelőtt?

POSTED BY |  NaomiHenger  |  AT 2009. február 6. péntek.  |  2 komment |   | 

A bejegyzés trackback címe:

https://zseer.blog.hu/api/trackback/id/tr164263275

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_81913 2009.02.09. 13:39:25

Nálam 10-es vagy a listán! És igen, a max adható a 10! :o)
© zseer.blog.hu
süti beállítások módosítása