Friss kommentek

Címkék

anyád parázik (1) anyám (2) apnea (2) banándugó (1) baratok (1) be (2) békés (1) boldog (1) Címkék (3) csalad (1) család (3) családalapít (1) csizma (1) divat (1) djhero (1) életkép (1) emigrans (2) extrém (1) fogy (1) giccs (1) gipsz (1) haza (1) hifi (2) high end (1) hülyék (1) irányít (1) ízlés (1) játék (2) jfk (1) karácsony (1) kaszt (2) kererűsó (1) költözés (1) kölyök (1) kor (1) kórház (1) korház (2) mankók (1) nézném (1) nyár (1) Panka (10) purgál (2) sims (1) szenved (1) szívás (2) szülés (3) tél (1) töki (2) törés (1) ünnep (1) utazás (1) változik (2) vergődik (1) villa monte carlo (1) zene (1) Címkefelhő

Vasárnap azzal a csodálatos érzéssel keltem, hogy ismét hallok a bal fülemre. Leírhatatlan volt , de én mégis megkíséreltem és körsms-ben jeleztem sokaknak, hogy "visszatértem". Azt, hogy a jobb fülem mikor jött helyre, nem tudom megmondani, mert nem vettem észre.

Ma délelőtt ismét látogatást kellett tennem Dr Patricia Pelc-nél. Rövid várakozás után szólított is. Bent aztán elmondtam, hogy újra hallok, és azt is hogy időpontom van Prof Linkowskinál kétnapos szundikálásra. Ezek után átültetett a vizsgáló székbe és az alábbi párbeszád zajlott köztünk.

-ok, it is ok, there is only air in your ears now 

Na most mint tudjuk, a franciák és a belgák sem nagyon ejtik a há hangot, még akkor sem, ha igazán jól beszélnek angolul, így én természetesen azonnal visszakérdeztem.

-now it is hair??? omg first liquid now hair?

És akkor ezen a ponton Dr Patricia Pelc, -akinek a neve úgy hangzik, mintha valami telerománc főhőse lenne, nagyon röhögni kezdett, majd én is vele együtt...

 

 

 

POSTED BY |  NaomiHenger  |  AT 2009. január 29. csütörtök.  |  4 komment |   | 

A bejegyzés trackback címe:

https://zseer.blog.hu/api/trackback/id/tr464263271

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sssajt 2009.01.29. 12:42:48

LOL! csak csendesen szeretném jelezni, hogy a fülszőrösség (hair ;) ) Y-kromoszómán öröklődik. szóval egyrészt nagy bukta lenne, ha... :) viszont ha Töki füle szőrös, tuti, hogy a fiú utódok füle is szőrös lesz. :)

sssajt 2009.01.29. 12:43:47

folyt.: vagy ha a fiú utódok füle nem lesz szőrös, de Töki füle az, akkor is nagy bukta lenne... :)))

Ismeretlen_81913 2009.01.29. 14:47:36

Ééééljen! :o) Üdv újra köztünk!
© zseer.blog.hu
süti beállítások módosítása