Friss kommentek

Címkék

anyád parázik (1) anyám (2) apnea (2) banándugó (1) baratok (1) be (2) békés (1) boldog (1) Címkék (3) csalad (1) család (3) családalapít (1) csizma (1) divat (1) djhero (1) életkép (1) emigrans (2) extrém (1) fogy (1) giccs (1) gipsz (1) haza (1) hifi (2) high end (1) hülyék (1) irányít (1) ízlés (1) játék (2) jfk (1) karácsony (1) kaszt (2) kererűsó (1) költözés (1) kölyök (1) kor (1) kórház (1) korház (2) mankók (1) nézném (1) nyár (1) Panka (10) purgál (2) sims (1) szenved (1) szívás (2) szülés (3) tél (1) töki (2) törés (1) ünnep (1) utazás (1) változik (2) vergődik (1) villa monte carlo (1) zene (1) Címkefelhő

Hosszan bámultam az üres bejegyzés szerkeztőt és arra gondoltam, hogy ezt most vagy komolyan veszem, ami ellenkezik az elveimmel, vagy röhögök rajta egy jót. Aztán megint kirázott a hideg, hiába a dupla thermopulóver. Nem kérdés, felnőtkorom legmakacsabb vírusos influenzája készül magával ragadni. Pedig tegnap este már olyan ígéretes volt az állapotom, hogy azon gondolkodtam csütörtökön dolgozni megyek. 8 óra lehetett, amikor bementem a hálóba, hogy felkapcsoljam a fűtést és 11, amikor tudatosult, hogy sem melegvíz, sem fűtés nincs. Jó, nem Novoszibirszkben vagyunk, de éjszakánként itt is vannak minuszok, úgyhogy kétségbeesésemben azonnal a pincerekeszek felé vettem az irányt, ahonnan a kazánt rejtő kuckóhoz siettem. Gyanús volt a csend és a hideg, ugyanis, ha az öreg cucc üzemben van, akkor már az előtérbe lépve érezni a meleget. Nem kezdtem piszkálni, hanem visszajöttem a lakásba. Pár perccel később aztán motozást hallotam majd megkönnyebbülve láttam, hogy Xavier-t is a hideg ugraszthatta ki a lakásból. Újabb percek teltek el és Széppárnéni is megjelent egy medvebőrrel leterített, mammutszőr kardiban és megpróbálta bebikázni a gépet, de nem ment. Még 3x próbálkozott majd közölte hogy ennyi. Itt tartunk most.

POSTED BY |  NaomiHenger  |  AT 2008. december 10. szerda.  |  7 komment |   | 

A bejegyzés trackback címe:

https://zseer.blog.hu/api/trackback/id/tr764263240

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

balu 2008.12.10. 14:27:52

akkor javítás vagy pellet tüzelés és kazáncsere?

PE 2008.12.10. 15:29:27

Szegeny ember lanyat, meg a kazán is huzza!!! De igy legalabb nem lesz vita a lakasonkenti fogyasztason, mert olyan nincs is.

Ismeretlen_74111 2008.12.10. 16:13:40

Te jó ég! Most mi lesz?

[Bee] 2008.12.10. 19:23:27

javaslom: tuzeljetek el a Szeppar-ost... epp ideje lenne. ha segitseg kell, megyek apritani ^^

Ismeretlen_71751 2008.12.11. 14:16:07

kettőt egy csapásra, nem lesz fűtésszámla és meg is gyógyulsz: bacik nem szeressék hideget, hátha elköltöznek valami melegebb testbe!! :) jaja, nem vagyon ám ilyen infant, jobbulást, Zsabóka! Ha vinnék túrórudit, az segítene? :)

Lilla 2008.12.12. 14:00:13

Boldog Névnapot Kivanok Neked Gabika és jobbulást.

Ismeretlen_81913 2008.12.13. 19:42:24

És hol tartunk most? És persze boooldog névnapot is! :o)
© zseer.blog.hu
süti beállítások módosítása