Friss kommentek

Címkék

anyád parázik (1) anyám (2) apnea (2) banándugó (1) baratok (1) be (2) békés (1) boldog (1) Címkék (3) család (3) csalad (1) családalapít (1) csizma (1) divat (1) djhero (1) életkép (1) emigrans (2) extrém (1) fogy (1) giccs (1) gipsz (1) haza (1) hifi (2) high end (1) hülyék (1) irányít (1) ízlés (1) játék (2) jfk (1) karácsony (1) kaszt (2) kererűsó (1) költözés (1) kölyök (1) kor (1) kórház (1) korház (2) mankók (1) nézném (1) nyár (1) Panka (10) purgál (2) sims (1) szenved (1) szívás (2) szülés (3) tél (1) töki (2) törés (1) ünnep (1) utazás (1) változik (2) vergődik (1) villa monte carlo (1) zene (1) Címkefelhő

Kicsit késésben voltunk, így viharos gyorsassággal csapódtunk be az autóba. Töki, a nálunk vendégeskedő kiscsillag és én. Még a lakáskulcsomat sem vittem magammal, de Töki útközben megígérte, hogy az övét nálam hagyja. Amikor a Bekkanton iraktam megint nem volt idő komolyabb egyeztetésre, mert tilosban álltam, így csak éppen annyi ideig maradtunk, amíg kivette a cuccait a csomagtartóból és elbúcsúztunk. Visszaútban megbeszéltük kiscsillaggal, hogy hogyan töltsük a hazautazása előti utolsó közös délelőttöt. Már bezártam a kocsit és a ház felé tartottunk, amikor eszembe jutott, hogy Töki bizony nem adta oda a lakáskulcsát, így nem tudunk bejutni. Hamar beugrott viszont, hogy a minap panaszolta, hogy nem záródik rendesen az egyik teraszajtó. Igen ám, de minden ajtón és ablakon le volt húzva a redőny. Röviden ismertettem a behatolási tervet, így megállapodtunk, hogy én tartom a redőnyt, egy határozott mozdulattal benyomom az ajtót, kiscsillag pedig négykézláb bemászik, egyenesen, át az étkezőasztal alatt. Így is lett, elpakoltam a még mindig virágzó muskátlikat az útból és megkezdődött a börleszk jelenet. Nagy nehezen sikerült olyan magasságba emelnem a redőnyt, hogy J. átférjen alatta, benyomtuk az ajtót, de a székek és az asztal még mindig útban voltak, viszont mi nagy erőkkel nyomultunk előre. Egy perccel később már én is bent voltam a nappaliban, miután J felhúzta a redőnyt és kinyitotta a másik ajtót. Elsőként Tökit hívtam, hogy ne aggódjon, ha időközben észrevette volna a mulasztást, mert már bejutottunk. "Milyen mulasztást? a kulcsokat a sebváltó mögötti fakkba tettem"mondta, én pedig egy perccel később leelenőriztem és a kulcs valóban ott volt. Hogy miért kellett mégis, egy békés, kertvárosi szombat délelőtt, több szomszéd előtt, a saját lakásunkba így bejönnöm?! Talán az ördögnek tartoztam ezzel.

Azok kedvéért, akk vizuális típusúak, készítettem egy demonstrációs rajzot a behatolásról.

 

POSTED BY |  NaomiHenger  |  AT 2008. november 30. vasárnap.  |  6 komment |   | 

A bejegyzés trackback címe:

https://zseer.blog.hu/api/trackback/id/tr604263229

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_4550 2008.12.05. 08:54:37

A vakondtúrások különösen jól sikerültek. :)

Ismeretlen_74111 2008.12.05. 09:07:31

Jajjj, ez nagyon jó! Hát van képzelőerőm, jókat rötyögtem! Azért nem kellene azt a zárat megcsináltatni?

tirpi 2008.12.05. 09:13:16

nyihahahaha! oriasi! :)

NaomiHenger 2008.12.05. 09:52:36

Különös hansúlyt fektettem az ábrán való megjelenésükre :) De Csillám, Tökimár megcsinálta.

PE 2008.12.05. 10:40:18

Sokat segitett a rajzon a redony felirat, mert enelkul istenucccse, nem jottem volna ra... ha a francia vizsgadon szerencsesen tulesel, iratkozz befele egy vizualis kultura kurzusra is... szeretunk am!

[Bee] 2008.12.06. 08:53:45

első ránézésre felismerhető a képről a lakás kívülről (redőnnyel együtt), de elsőre azt hittem, hogy valami tényleges betörés történt :):):):) ...még mielőtt elolvastam volna a post-ot.
© zseer.blog.hu
süti beállítások módosítása