Friss kommentek

Címkék

anyád parázik (1) anyám (2) apnea (2) banándugó (1) baratok (1) be (2) békés (1) boldog (1) Címkék (3) csalad (1) család (3) családalapít (1) csizma (1) divat (1) djhero (1) életkép (1) emigrans (2) extrém (1) fogy (1) giccs (1) gipsz (1) haza (1) hifi (2) high end (1) hülyék (1) irányít (1) ízlés (1) játék (2) jfk (1) karácsony (1) kaszt (2) kererűsó (1) költözés (1) kölyök (1) kor (1) kórház (1) korház (2) mankók (1) nézném (1) nyár (1) Panka (10) purgál (2) sims (1) szenved (1) szívás (2) szülés (3) tél (1) töki (2) törés (1) ünnep (1) utazás (1) változik (2) vergődik (1) villa monte carlo (1) zene (1) Címkefelhő

Az utóbbi időben meglehetősen sokat foglalkoztat a kérdés, hogy vajon ki miért blogol és mikor jön el az ideje annak, hogy felhagyjunk vele. Sok , számomra kedves napló tulajdonosa döntött már úgy, hogy befejezi, vagy átmenetileg, vagy véglegesen. Most bennem is felmerült, sőt a kvázi utolsó bejegyzést is megírtam, aztán mégsem volt szivem publikálni. Vajon miért? Amikor elkezdtem épp komoly változások mentek végbe az életemben és sokat segített, hogy kiírhatom magamból a problémákat, a sérelmeket amik értek. Nem volt egyéb célja, mint hogy terápia jelleggel átsegítsen a nehézségeken és tömegesen tájékoztassa az othonmaradott szeretteimet. Tulajdonképp már két éve abbahagyhattam volna, de ha bármi érdekes, vagy számomra fontos dolog történt velem, azonnal poszt fogalmazódott bennem. Exhibicionista lettem? Netán blogfüggő?  Már egy ideje azt érzem, hogy csak önmagamat tudnám ismételni, szóval nem  gondolom, hogy bármi hasznos, vagy haszontalan hétköznapi, vagy magánéleti információt tartogatnék még az olvasóknak. Kífújt! Az élet itt is rutinszerű lett.  Amire hívatott volt ez a blog, azt megtette. Segített elfogadni és megszokni a belga hétköznapokat, a hirtelen jött változást, a családom és a barátok "átmeneti", vagy esetenként végleges elvesztését. Kedvemre panaszkodhatam, anyázhattam büntetlenül és közben néhányan jól szórakoztunk. Néha még talán hasznos tanácsokkal is szolgált az ide érkezőknek.  Még barátokra is szert tettem. Most pedig be szeretnék zárni, de nem megy. Letöltögetni az elmúlt 3 és 1/2 év 487 bejegyzését hogy egyszer majd a gyerekem orra alá toljam, hátha tanulhat belőle valamit.  A szüneteltetés szóba sem jöhet, azt csak a profik csinálják. Én kevésbé vagyok stílusos, ha zárok akkor örörkre. Csak egy kattintás, de miért esik olyan nehezemre?

POSTED BY |  NaomiHenger  |  AT 2008. június 6. péntek.  |  8 komment |   | 

A bejegyzés trackback címe:

https://zseer.blog.hu/api/trackback/id/tr934263104

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_5535 2008.06.08. 23:15:46

én örülnék ha nem hagynád abba. Még ha ritkán is írsz, akkor is olyan jó stílusban, hogy élmény olvasni. Kapcsolattartás, tanácsadás, élménymegosztás minden benne van abban, hogy blogolunk - bennem is sokszor felmerült már, legtöbbször az időigényes volta miatt, de nemrégen azért is, mert nem volt új témánk. Aztán elgondolkoztunk és rájöttünk, hogy bezárkóztunk egy kicsit. Most nyitottunk és jönnek az új élmények is.

Ismeretlen_5535 2008.06.08. 23:17:13

- bennem is sokszor felmerült már "hogy abbahagyom", ... (kimaradt egy pár szó ;)

Ismeretlen_74111 2008.06.09. 08:42:29

Jajjjj, ne már! Ne! Ne! Ne! Hogy miért ne hagyd abba? Mert azok akik olvanak és új barátaid (hi-hi) lettek, azoknál hiányoznál itt is! Mert te te vagy! És ugy vagy jól ahogy vagy, így szeretünk. Aki meg nem azzal ne is törődj, én is ezt teszem, de azokra gondolj, akik minden nap várják, hogy mit írsz, mert tényleg élvezetes olvasni egyik-másik írásodat. Na, azért, mert szeretünk! Hallod? Én is majdnem abba hagytam pár hete, kaptam lelkileg olyan pofonokat, de tul tettem magam mások butaságán, meg is támogattak engem is. Nem adtam fel, te sem vagy az a feladós tipus. Hidd el, hiányozna, mint ahogy te is nekünk! Persze csak itt, de mégis, akkor is, hiába találkozunk, ez itt azért más. Na, na, na, hesegesd el ezeket a gondolatokat, nem is tudom honnan jöhettek. Tul sokat esett az eső multhéten? Most nézz ki, süt a nap, minden Ok.

SPG 2008.06.09. 09:09:25

Nekem is napi olvasnivalóim közé tartozol, szóval naná, hogy nem kéne abbahagynod, elvégre akkor min nyerítenék fel hangosan unalmas irodai perceimet elűzendő?! Na de a másik meg az, hogy a te dolgod, hogy írsz-e vagy se, és ha már nem belső késztetés, csak az "éhes" olvasók érdeklődése késztet arra, hogy írj, akkor nem muszáj! Annyi minden mást lehet helyette csinálni, és a narráció nem mehet az élmények rovására! Aki meg fontos, azzal úgy is tartod a kapcsolatot. (Persze én most könnyen beszélek, offline barátnőként :-) Az online-ok pedig nemsokára virtuálisan megköveznek, hogy hogy merlek nem írásra buzdítani...)

NH 2008.06.09. 10:22:51

Pont arról nyögök hogy nem tudom megtenni, mert a szívemhez nőtt itt minden és mindenki. Kríz van mondaná a belga én meg azt felelném "ezen is túl leszünk". Egyszer! Köszönöm a kedvességet mindenkinek. :)

Ismeretlen_4550 2008.06.10. 13:30:48

Amikor nekem ilyen jut eszembe, azt mondom: na erre alszom egyet. Ha más(harmad-, negyed-)napra sem múlik el az érzés, akkor tényleg meg kell fontolni, és érlelni néhány napig. :) Különben is, akkor ki szólna be a belgáknak?

Ismeretlen_13633 2008.06.10. 14:01:24

Kedves Enás! Semmiképpen se nyírd ki! Én megtettem az előző frájdcsikennel és bánom azóta is. Nem mintha azt folytattam volna, csak jólesne néha visszaolvasni. Ezt Zulejemtől tanultam. Ha tényleg nem megy, hagyd itt, a Zinternett elbírja, enni sem kér. :) Egyébként egy-két hét/hónap szünet jót tesz, mindenkinél eljön ez. Altruista is tartós szabit vett ki, mert hiányzott belőle a lendület. Summa summarum, kutyából nem lesz szalonna, bloggerből meg "normális" ember nem. Ezen közhelyes kommentemet most bevégzem, abban a reményben, hogy olvaslak még! Csók, Shrink

Dettus 2008.06.17. 21:39:18

Cicám ! Ha ilyen kedved kerekedik akkor a hajózásban jól bevált K raktárba való betárolás szabályát kell alkalmazni! Mire ismételten rágondolsz hogy elő vennéd a K raktárból addigra már megette a tehén... a tehenet meg megette a fene ! Ugyhogy csak irjál szépen!
© zseer.blog.hu
süti beállítások módosítása