Friss kommentek

Címkék

anyád parázik (1) anyám (2) apnea (2) banándugó (1) baratok (1) be (2) békés (1) boldog (1) Címkék (3) család (3) csalad (1) családalapít (1) csizma (1) divat (1) djhero (1) életkép (1) emigrans (2) extrém (1) fogy (1) giccs (1) gipsz (1) haza (1) hifi (2) high end (1) hülyék (1) irányít (1) ízlés (1) játék (2) jfk (1) karácsony (1) kaszt (2) kererűsó (1) költözés (1) kölyök (1) kor (1) korház (2) kórház (1) mankók (1) nézném (1) nyár (1) Panka (10) purgál (2) sims (1) szenved (1) szívás (2) szülés (3) tél (1) töki (2) törés (1) ünnep (1) utazás (1) változik (2) vergődik (1) villa monte carlo (1) zene (1) Címkefelhő

Van nekünk egy kedves kis otthonunk magyar honban is. Felettébb ragaszkodunk hozzá, így az eladás sosem merült fel , viszont üresen sem állhat, mert nem engedhetjük meg magunknak. Amikor az ember kiad, sokmindent mérlegel, de általában csak a megérzéseire hagyatkozhat akkor, amikor egy idegen kezeibe adja az otthonát. Amikor a masszala teát szlopáló buddhista srác beköltözött, azt gondoltam soha jobb kezekbe nem kerülhetne a lakás. Aztán egy villámlátogatás során kiderült, hogy a kocsijának téli gumijait a nappaliban tartja, közvetlenül a mountain bikeja mellett. Akkor kezdtem elbizonytalanodni amikor az egyébként  bútorozott lakás részét képező szőnyeg tárolásásért felszámított nekem pár ezrest, mondván, hogy neki nem kell az, mert allergiás rá. Tavaly júniusban aztán angolosan távozott. Ő ment, a lányok jöttek. Alkudoztak, kihasználva a köztem és egyikük rokona között lévő régi barátságot. Én engedtem, a kauciót is 5 részletben tették le szegények... Aztán május 2-án kaptam egy igen kellemetlen telefont, melyben egyikük édesapja megfenyegetett,  és közölte, hogy a lányok két napon belül költöznek, holott a szerződés még két hónapig kötötte volna őket. Így nem csoda, ha kényszert éreztem egy villámlátogatásra. Kocsiba be, és szombat estére már otthon is voltunk. Nem akarok a részletekbe belemenni, de a lakás rémes állapotban volt. Én dohányzom, tehát nem zavar a füst, de a hálószobának hamutartó szaga volt, a függönyök színe felismerhetetlen lett és az ablakok melyeket takartak úgy tűnt tejüvegből készültek, mert kilátni rajtuk nem lehetett. És ez már a kitakarított állapot volt. Kicsit belefáradtam már ebbe, így a "kedves papa" által ajánlott alkuba, mely szerint kifestik a konyhát , hálót- belementem. Akkor még nem tudtam, hogy további két nap munka és egy éjszakai dugulás elhárítás vár ránk. Igen bizony, dugult a konyhai és a fördőszobai rendszer is. Bokáig jártunk a mosogatólében. Hogy miért? Az egyébként magukra rendkívül igényes kislányok hajacskájából képződött öklömnyi kupac okozta a fennakadást. Ja és nemcsak a fürdőben. A konyhai szifonból is ilyesmi került elő. Talán ott is hajat mostak? Nem akarok ezzel már foglalkozni. Nincs bennem harag, örülök, hogy vége és csak reménykedni tudok, hogy az egyedülálló fiatal lány majd vigyáz mindenre, ha nem is úgy mint a sajátjára, de figyel...

POSTED BY |  NaomiHenger  |  AT 2008. május 14. szerda.  |  6 komment |   | 

A bejegyzés trackback címe:

https://zseer.blog.hu/api/trackback/id/tr114263092

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_81913 2008.05.15. 08:34:10

Részvétem!

Ismeretlen_4651 2008.05.16. 16:27:56

Megkaptátok a levelemet?

PF 2008.05.26. 09:50:42

Kis*, higgyed elfele, hogy en is eleg sokat tanultam az ugybol...

Ismeretlen_4651 2008.05.26. 19:32:34

PF és akkor még van pofád ideugatni?

NH 2008.05.27. 10:19:51

Ajjaj. Anám ez félreértés lesz, úgyhogy idejében tisztázom:) PF csak az ártatlan összekötő. Annakidején mindkettőnknek segített a megoldással, de még akkor megbeszéltük, hogy a barátságunkat ezen maximálisan kívül helyezzük. Így is lett és minden a régi. Viszont köszönöm, hogy anyatigrisként azonnal a védelmemre keltél.

PF 2008.05.27. 17:38:50

Kis*, beneztem szeretetbol, hogy eletetek esemenyeit kovessem, es lam-lam mi sok ujat es kedveset tudok meg?! Orcamat pofanak hivjak es soraimat ugatasnak titulaljak?! Hogyan s miert?
© zseer.blog.hu
süti beállítások módosítása