Friss kommentek

Címkék

anyád parázik (1) anyám (2) apnea (2) banándugó (1) baratok (1) be (2) békés (1) boldog (1) Címkék (3) család (3) csalad (1) családalapít (1) csizma (1) divat (1) djhero (1) életkép (1) emigrans (2) extrém (1) fogy (1) giccs (1) gipsz (1) haza (1) hifi (2) high end (1) hülyék (1) irányít (1) ízlés (1) játék (2) jfk (1) karácsony (1) kaszt (2) kererűsó (1) költözés (1) kölyök (1) kor (1) korház (2) kórház (1) mankók (1) nézném (1) nyár (1) Panka (10) purgál (2) sims (1) szenved (1) szívás (2) szülés (3) tél (1) töki (2) törés (1) ünnep (1) utazás (1) változik (2) vergődik (1) villa monte carlo (1) zene (1) Címkefelhő
Van abban valami kínzóan gyönyörű, amikor a gép sűlyedni kezd és lassan kirajzolódik Budapest madártávlatból. A fények, a kanyargó Duna és minden, amitől szép ez a város. Föntről néma és káprázatos. Perszehogy az ablaknak támasztott arcomon gördültek le a könnyek. 8 hosszú hónap után újra otthon. Ez volt talán a legszebb otthon töltött hetem. Igaz, hogy bizonyára megint akadt, akit távolmaradásommal megsértettem, és olyan is aki többszöri időpontegyeztetés után sem volt rám kíváncsi, de ez már nem lesz másképp. Hogy mitől volt mégis szép? Mert tele volt békességgel, szeretettel apró és nagyobbacska csodákkal. Szereztem meglepetést egyszülő apámnak és anyámnak. Ettem isteni töltöttcsirkét és medvehagyma krémet. Anyámmal karöltve tekeregtem a piacon. Láttam a birtokot és a rajta álló házikót. Találkoztam ismerősökkel és ismeretlenekkel, akik a találkozás után mégis inkább ismerősnek tűntek. És csak úgy, kaptam egy hatalmas, házi készítésű túrótortát. Sírtam, nevettem, csalódtam, kellemesen is...
POSTED BY |  NaomiHenger  |  AT 2008. április 4. péntek.  |  6 komment |   | 

A bejegyzés trackback címe:

https://zseer.blog.hu/api/trackback/id/tr154263084

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_74111 2008.04.04. 08:08:48

Örülök, hogy sikerült feltöltődnöd, most ujult erővel csaphatsz a billentyük közé. Párocskáddal mi ujság? Voltál már orvosnál? Mikor találkozunk? Nincs több kérdés, örülök a vidám bejegyzésednek! Csilla

PF 2008.04.04. 10:10:40

Na vegre, mar azt hittem nemasagi fogadalmat tettel!!! Arra medvehagyma krem receptre azt hiszem vevo lennek! Ultettem, es meg is fogta csodak csodajara.Megszerezned?

NH 2008.04.04. 14:42:47

Nézelődtem az ebédlőben hátha észreveszlek titeket szerdán, de nem találtalak.

NH 2008.04.04. 14:47:32

Kisvirág, rém egyszerű. Kb 10-15 dkg túróval, 2-3 kanál tejföllel és sóval borssal keverte ki Csillagoskert. De ha egészen pontosan akarod tudni, akkor tőle érdeklődj ,mert úgy láttam nagy mestere a dolognak:)

Ismeretlen_74111 2008.04.04. 19:30:02

Nálunk elolvashatod, hogy miért nem találkoztunk, csak a fiuk voltak Gyuszival. Örülök, hogy jól vagy!

Ismeretlen_71751 2008.04.07. 18:22:09

de jó volt! de tényleg, de jó! igazából csak közhelyeket tudnék írni, úgyhogy befogom. :)
© zseer.blog.hu
süti beállítások módosítása