Friss kommentek

Címkék

anyád parázik (1) anyám (2) apnea (2) banándugó (1) baratok (1) be (2) békés (1) boldog (1) Címkék (3) csalad (1) család (3) családalapít (1) csizma (1) divat (1) djhero (1) életkép (1) emigrans (2) extrém (1) fogy (1) giccs (1) gipsz (1) haza (1) hifi (2) high end (1) hülyék (1) irányít (1) ízlés (1) játék (2) jfk (1) karácsony (1) kaszt (2) kererűsó (1) költözés (1) kölyök (1) kor (1) kórház (1) korház (2) mankók (1) nézném (1) nyár (1) Panka (10) purgál (2) sims (1) szenved (1) szívás (2) szülés (3) tél (1) töki (2) törés (1) ünnep (1) utazás (1) változik (2) vergődik (1) villa monte carlo (1) zene (1) Címkefelhő

Virtuális kispajtásom, országos blogcimbim Shrink oltári mókába vont be amikor arra kért valljak az általam kedvelt, de a legtöbb normális ember által cikinek vélt zenéről. Először azt gondoltam, hogy csak egyet lehet választani, de aztán láttam hogy másnak sem csak egy ilyen vagy. Íme a ciki tizes listám.

10.  1985-öt írunk, én pontosan 10 éves vagyok és a fejemre nőtt a walkman. A nyári táborban rendezett táncversenyen, csak a Tisza táncegyüttes utánpótlásának sikerül maga mögé szorítanija. Azóta is a lábamban a boogie, ha meghallom ezt

9-8. Talán 87-ben apám hazahozza az első videónkat és ezzel együtt pár, az útja során különböző tv csatornákról rögzített kilppet. A következő két ciki ebből az időből való.

7. Talán a legcikibb, de a kellemes hangú, sexy brit csákó engem is rabul ejt, annyira hogy az egyik számukat komoly munka árán Lili barátnőmmel felénekeljük egy kazettára, amit remélem azóta elégetett.

 

6-5. A 90-es évek beköszöntenek és lássuk, hogy a kis Zsabókának mennyire fejlődött a zenei ízlése. Miközben a cimbijeivel hétvégenként Lordot és Bikinit ordít, esténként otthon Ramazottit és Toto Cotugnot hallgat és a világbékéről meg egyesült Európáról álmodik.

https://www.youtube.com/watch?v=ZHMHEXHOkFc

4. Éveken át nyomtam az albumukat. Erre ment a legjobban a porszívózás

3. Jó, erre még az sem mentség, hogy ismerem. Sőt ez inkább súlyosbító körülmény, de nem volt ő mindig ekkora gyökér

2. No comment

1. ezt is tudtam kívülről annakidején, de nem vagyok rá büszke

És akkor a választottak: ana, egykutya, pepperke, stroke, baaron és aki majd úgysem csinálja meg fraque

POSTED BY |  NaomiHenger  |  AT 2008. január 30. szerda.  |  1 komment |   | 

A bejegyzés trackback címe:

https://zseer.blog.hu/api/trackback/id/tr904263067

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_2582 2008.04.28. 11:59:09

Úristen, Debbie Gibsont tök szerettem. Most meg annyira viccesnek tűnt... Az Ace of Base meg már akkoriban is. :)
© zseer.blog.hu
süti beállítások módosítása