Friss kommentek

Címkék

anyád parázik (1) anyám (2) apnea (2) banándugó (1) baratok (1) be (2) békés (1) boldog (1) Címkék (3) csalad (1) család (3) családalapít (1) csizma (1) divat (1) djhero (1) életkép (1) emigrans (2) extrém (1) fogy (1) giccs (1) gipsz (1) haza (1) hifi (2) high end (1) hülyék (1) irányít (1) ízlés (1) játék (2) jfk (1) karácsony (1) kaszt (2) kererűsó (1) költözés (1) kölyök (1) kor (1) kórház (1) korház (2) mankók (1) nézném (1) nyár (1) Panka (10) purgál (2) sims (1) szenved (1) szívás (2) szülés (3) tél (1) töki (2) törés (1) ünnep (1) utazás (1) változik (2) vergődik (1) villa monte carlo (1) zene (1) Címkefelhő

Gondolkodtam, hogy mi lehetne az az öt dolog, amit Nubuk és Kata kívánságának eleget téve ide írhatnék, anélkül, hogy attól kéne tartanom, hogy a nagy kitárulkozást követően közeli barátaim és családtagjaim újraértékelnék a hozzám fűződő kapcsolatukat. Íme:

1. 9 éves koromig szoptam a jobb hüvelykujjam. Isteni szerencse, hogy ezen tevékenységemmel nem értem el olyan deformitást hogy könnyedén összetéveszthető legyek a húsvéti nyuszival. A fogszabályzót nem használtam rendszeresen, mert folyamatosan attól rettegtem, hogy éjjel lenyelem. Mentségemre legyen mondva, hogy még évekig őriztem egy szép, világoskék calodermás dobozban.

2. 17,5 éves voltam, amikor megjelentek a rólam készített fotók egy akkor igen népszerű hetilapban, a Képes Európában. Mielőtt valami pikáns dologra gondolna bárki is, el kell mondanom, hogy a "formába hozzuk" rovatnak készültek a képek, szilveszter közeledtével. A nagynéném kb fél évig hurcolta magával az újságot és büszkén mutogatta minden ismerősének, akivel ezen időszak alatt összefutott, akár többször is. A hirtelen, felfelé ívelő "modell" karrierem, néhány kerületi tv-s divatbemutató után derékba is tört. Már akkor kiöregedett voltam, amikor elkezdtem.

3. Sok gimnazistával ellentétben én nem táncoltam sem keringőt, sem palotást a szalagavatómon,  mert a tánctanár néhány óra után fogta a zsetont és lelépett. Ma jól menő vállalkozó. Becsületes tablóképünk is nehezen lett, hasonló okok miatt. Önerőből, némi kis segítséggel viszont összehozunk egy olyan matróztáncot, hogy még a Hyatt locsolóbáljába is meghívtak minket vendégszerepelni.

4.  A Tökivel közös életemnek volt egy olyan, kb 1,5-2 éves szakasza, amikor szinte minden hétvégén a barátaink mellett "mary jane" is felbukkant a  társaságában. A közös nyaralások alatt pedig megesett, hogy már délben vetítettünk. Aztán egyik napról a másikra, ahogy indult, úgy is ért véget. Ezen időszak egyik kellemes emléke, amikor a releváns indexes topicon hosszas egyeztetést és Pelle Andrea jogi felvilágosítását követően megbeszéltük, hogy márpedig mi egy szombat este összefutunk a Rácketnél és a Gellért-hegyen gombolyítunk. Mindenki hozott valamit, komoly kis piknik lett, nagy flashekkel.

5.  Életem legrövidebb munkaviszonya mindössze 6 órán át tartott. Egy belvárosi fatojás kereskedőnél helyezkedtem el nyárra, mint mosolygós giccsértékesítő. Reggel, érkezés után a pénztárcánkat és az ékszereinket le kellett adni a kasszában, a lopás lehetőségét elkerülendő. Röviddel ezután matyó outfitbe bújtattak minket és üzembe helyeztek. Pár órával és 50 japán turista kiszolgálásával később, a tulaj felesége tört magyarsággal, erősen gesztikulálva megrángatott és több sorstársammal együtt velem is közölte, hogy másnap már ne jelentkezzem, mert alkalmatlan vagyok. Már akkor is öntudatos lányka voltam, így a rokolyát ledobva közöltem, hogy akkor én már most sem vagyok alkalmas és lelépek. A béremet és a pénztárcámat csak 2 órával később adták oda, amikor anyám a pultot verve az adóhatóságok értesítésével fenyegetőzött.

Bár hiszek a láncok megszakításában, mégis továbbpasszolom a kérdést Strokenak, Ebnek, Fromagenak és Mankának.

+1 . matekból mindig gyenge voltam

POSTED BY |  NaomiHenger  |  AT 2007. január 10. szerda.  |  Szólj hozzá! |   | 

A bejegyzés trackback címe:

https://zseer.blog.hu/api/trackback/id/tr864262821

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
© zseer.blog.hu
süti beállítások módosítása