Friss kommentek

Címkék

anyád parázik (1) anyám (2) apnea (2) banándugó (1) baratok (1) be (2) békés (1) boldog (1) Címkék (3) család (3) csalad (1) családalapít (1) csizma (1) divat (1) djhero (1) életkép (1) emigrans (2) extrém (1) fogy (1) giccs (1) gipsz (1) haza (1) hifi (2) high end (1) hülyék (1) irányít (1) ízlés (1) játék (2) jfk (1) karácsony (1) kaszt (2) kererűsó (1) költözés (1) kölyök (1) kor (1) kórház (1) korház (2) mankók (1) nézném (1) nyár (1) Panka (10) purgál (2) sims (1) szenved (1) szívás (2) szülés (3) tél (1) töki (2) törés (1) ünnep (1) utazás (1) változik (2) vergődik (1) villa monte carlo (1) zene (1) Címkefelhő

Békés, 60+ os hangulatban búcsúztattuk az óévet. Külön erre az alkalomra tartogattuk, a már korábban letöltött megszerzett Superman returns-t, melynek kb a felénél bealudtam szokásomhoz híven. Komoly előkészületek előzték meg az eseményt, ugyanis Töki már 24 órával előtte kutatni kezdett olyan tv csatornák után, melyek online is sugároznak. A pazar választékot látva (duna, fix,atv) végül az atv-én néztük meg a Bagi-Nacsa kritikán aluli különkiadását. Hogy tovább fokozzuk a hangulatot betöltöttünk egy archív szeszélyest is, majd saját gyűjteményünkből kiválasztottuk a biankófilmet, mely  még a 10. megtekintés után is garantált szórakozást ígér. 4 körül már Sadie is túl volt a petárdák okozta sokkon, elhagyta a wc-t ahol az este jelentős részét töltötte, remegve. 1-én 11-körül Zs. telefonjára ébredtem, aki töltött káposztára invitált minket, de én rettegve a tudattól, hogy az év többi napját is úgy töltsük, mint az elsőt, akkut bélpanaszokra hivatkozva nemet mondtam a kedves meghívásra.  Pedig mióta vágyom egy jó kis töltött káposztára! Helyette inkább korábbi elveimet feladva, megtettem az első lépést az új élet felé és eltávolítottam a védőcelofánt Norbi ducitornjáról.

POSTED BY |  NaomiHenger  |  AT 2007. január 3. szerda.  |  Szólj hozzá! |   | 

A bejegyzés trackback címe:

https://zseer.blog.hu/api/trackback/id/tr944262815

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
© zseer.blog.hu
süti beállítások módosítása