Friss kommentek

Címkék

anyád parázik (1) anyám (2) apnea (2) banándugó (1) baratok (1) be (2) békés (1) boldog (1) Címkék (3) csalad (1) család (3) családalapít (1) csizma (1) divat (1) djhero (1) életkép (1) emigrans (2) extrém (1) fogy (1) giccs (1) gipsz (1) haza (1) hifi (2) high end (1) hülyék (1) irányít (1) ízlés (1) játék (2) jfk (1) karácsony (1) kaszt (2) kererűsó (1) költözés (1) kölyök (1) kor (1) kórház (1) korház (2) mankók (1) nézném (1) nyár (1) Panka (10) purgál (2) sims (1) szenved (1) szívás (2) szülés (3) tél (1) töki (2) törés (1) ünnep (1) utazás (1) változik (2) vergődik (1) villa monte carlo (1) zene (1) Címkefelhő

Csütörtökön könnyes búcsút vettem néhány kollégámtól. A többiektől meg nem könnyeset. Nagyon meglepett, hogy a 'vezír' asszisztenseitől külön ajándékot kaptam. Egyáltalán nem számítottam semmire, hiszen az összejövetelnek nem ez volt a cálja. Rabtársaim és a fogva tartó adakozásának köszönhetően kaptam egy csodaszép növényt, melynek sem a nevét, sem ápolási feltételeit nem ismerem, de szerintem a yuccának egy alfaja, valamint megajándékoztak még egy "márkás" köténnyel melyen az összes létező kutyafajt felsorakoztatta a kreatív tervező. Szép éke lesz a konyhának, mert viselni nem fogjuk. Őszintén, tegye fel a kezét aki köténykében főz! Számomra a legnagyobb jelentéssel bíró ajándék mégis inkább a búcsúkártya. Azokból a szavakból tudom, hogy ki, hogyan érzett/érez irántam. J. kolléganővel (azt hiszem, hogy most már minden alapom megvan arra, hogy barátnak nevezzem) még a távozás bejelentése előtt egy alkalommal az újságosnál összemosolyogtunk, amikor rámutattam Jeanne Lerioz alábbi képére, és azt mondtam ezt szeretném búcsúkártyának.

Persze teljesen mást kaptam és a kívánságról is teljesen megfeledkeztem, amikor ma reggel a billentyűzetemre téve, egy borítékban mégiscsak megtaláltam, az alábbi szöveggel

"Aren't they lovely? I have only received your "departure" present this weekend... so, this card is only a hint to follow the route to the gift... in my office. Its also serves as a Christmas and New Year card. May 2007 bring you lots of happines and joy.  J." És ez volt az a pillanat, amikor az örömtől sírva nevettem és közben követtem a szobájába, ahol átadta a gyönyörűen becsomagolt, rendkívül igényes, a természet színeivel operáló, rusztikus hatást keltő, fali üzenőtáblát.

POSTED BY |  NaomiHenger  |  AT 2006. december 19. kedd.  |  Szólj hozzá! |   | 

A bejegyzés trackback címe:

https://zseer.blog.hu/api/trackback/id/tr104262811

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
© zseer.blog.hu
süti beállítások módosítása