Friss kommentek

Címkék

anyád parázik (1) anyám (2) apnea (2) banándugó (1) baratok (1) be (2) békés (1) boldog (1) Címkék (3) család (3) csalad (1) családalapít (1) csizma (1) divat (1) djhero (1) életkép (1) emigrans (2) extrém (1) fogy (1) giccs (1) gipsz (1) haza (1) hifi (2) high end (1) hülyék (1) irányít (1) ízlés (1) játék (2) jfk (1) karácsony (1) kaszt (2) kererűsó (1) költözés (1) kölyök (1) kor (1) korház (2) kórház (1) mankók (1) nézném (1) nyár (1) Panka (10) purgál (2) sims (1) szenved (1) szívás (2) szülés (3) tél (1) töki (2) törés (1) ünnep (1) utazás (1) változik (2) vergődik (1) villa monte carlo (1) zene (1) Címkefelhő

Belgium felbomlott. A flamandok különváltak, megszavazták az önállóságot. A királyi pár ismeretlen helyen tartózkodik, nincs róluk semmilyen információ. Nem kizárt a polgárháború lehetősége sem. Fél órája ezt közvetíti a tv, nem tudom nézitek-e?- mondta Zs. a telefonban egy szusszra. Én éppen az ünnepi menü elkészítésének első szakaszában jártam, nem tudtam mint mondhatnék, úgyhogy tovább rázogattam a párolódó spenótot és csak annyit bírtam kinyögni, hogy elképesztő. Titokban persze elképzeltem, hogy költözünk haza a szép kis végkielégítéssel, amit a Szövőüzem ad majd nekem. Le is tettük a telefont gyorsan, mert mondta, hogy egy pillanatról sem akar lemaradni.

Zs-vel szemben én már szkeptikus vagyok, úgyhogy végigkattogtattam az angolszász hírcsatornákat, de sehol sem láttam "crisis in Belgium" headlineokat. Most vagy nagy titoktartás övezi a flamand puccsot, vagy a kutya sem foglalkozik Európával, esetleg ez is olyan hír, mint amikor az arab-izraeli konfliktus újabb fellángolásakor azt mondta "Kitört a III. világháború". Kezdem azt hinni, hogy visszaél a helyzettel, mert tudja, hogy csak ritkán nézünk francia nyelvű adót. Ha elég ostoba lennék, velem akár azt is elhitethetné, hogy felköltözött az első kolónia a Holdra. Időközben a spenót elkészült, beletöltöttem a csirkemellbe, elkészítettem a tekercseket és felhívtam anyámékat, hogy tudassam módjukban áll egy kisebb méretű pakkot küldeni Fromage anyukájával. A tilalmi listán szerepelt a mák, mert négy csomag fog megavasodni hamarosan, és a pucolt, szeletelt, mélyhűtött harcsa. "nem, nem édesanyu, elfogadtuk a tényt, hogy idén karácsonykor nem lesz harcsa" Kár- mondta, mert 18 kg van félretéve nekünk Lauránál ( Ő a tiszai halászkirályné, legendájáról majd máskor). Mellesleg, miután minden fontos, mindkettőnket érintő dolgot megbeszéltünk, megemlítettem neki, hogy Zs. beszámolója szerint, Belgium megszűnt. Bezárt. Persze azonnal kétségbeesett volna, de még időben megnyugtattam, hogy ezt a hírt egyenlőre csak Zs-től és nem hivatalos forrásból tudom, úgyhogy ez akár áprilisi tréfa is lehet.

Alighogy letettük, ismét csörög a telefon. Zs hangja a vonal túlsó végén. "Most beszéltem egy barátnőmmel, az egész csak fikszion". Most elképzelem ahogy pánik szerűen megnyomja a masscall gombot és egy konferenciabeszélgetés keretében megvitatják, hogy akkor most bomlanak, vagy nem. Az eszem megáll.

POSTED BY |  NaomiHenger  |  AT 2006. december 13. szerda.  |  Szólj hozzá! |   | 

A bejegyzés trackback címe:

https://zseer.blog.hu/api/trackback/id/tr384262810

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
© zseer.blog.hu
süti beállítások módosítása