Friss kommentek

Címkék

anyád parázik (1) anyám (2) apnea (2) banándugó (1) baratok (1) be (2) békés (1) boldog (1) Címkék (3) család (3) csalad (1) családalapít (1) csizma (1) divat (1) djhero (1) életkép (1) emigrans (2) extrém (1) fogy (1) giccs (1) gipsz (1) haza (1) hifi (2) high end (1) hülyék (1) irányít (1) ízlés (1) játék (2) jfk (1) karácsony (1) kaszt (2) kererűsó (1) költözés (1) kölyök (1) kor (1) kórház (1) korház (2) mankók (1) nézném (1) nyár (1) Panka (10) purgál (2) sims (1) szenved (1) szívás (2) szülés (3) tél (1) töki (2) törés (1) ünnep (1) utazás (1) változik (2) vergődik (1) villa monte carlo (1) zene (1) Címkefelhő

Fonalas lány, aki annak idején engem rekrutált, tegnap szagot fogott, hogy valaki más is lépni készül innen. Még este nekem szegezte a kérdést, hogy X.Y távozni készül-e. Én meg bazzeg jóhogy lojális vagyok XY-hoz és ha már egyszer rám bízta a titkát, akkor nem fogom a hivatalos bejelentés előtt pár órával kiadni, úgyhogy azt mondtam fonalasnak, hogy nincs tudomásom semmi ilyesmiről. Ma 11-kor aztán publikus lett a dolog. Mitológiai hősünk persze azonnal jött is és nagy bátran megmondta nekem a frankót: "You are a liar".  Erre én: 'No, I was just witholding information regarding an issue that is none of your business darling. But call me liar again" Le van ő szarva. Egy évvel ezelőtt ő is lelépett innen, aztán 4 hónapja visszajött behúzott farokkal. Szal' nekem ne dumáljon. Egyébként is, J. az egyetlen akivel nemcsak munkakapcsolat van közöttünk, hanem kölcsönös barátság is. Ő megőrizte az én titkom, a minimum, hogy ugyanezt tettem én is.

POSTED BY |  NaomiHenger  |  AT 2006. november 15. szerda.  |  Szólj hozzá! |   | 

A bejegyzés trackback címe:

https://zseer.blog.hu/api/trackback/id/tr114262838

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
© zseer.blog.hu
süti beállítások módosítása