Friss kommentek

Címkék

anyád parázik (1) anyám (2) apnea (2) banándugó (1) baratok (1) be (2) békés (1) boldog (1) Címkék (3) család (3) csalad (1) családalapít (1) csizma (1) divat (1) djhero (1) életkép (1) emigrans (2) extrém (1) fogy (1) giccs (1) gipsz (1) haza (1) hifi (2) high end (1) hülyék (1) irányít (1) ízlés (1) játék (2) jfk (1) karácsony (1) kaszt (2) kererűsó (1) költözés (1) kölyök (1) kor (1) korház (2) kórház (1) mankók (1) nézném (1) nyár (1) Panka (10) purgál (2) sims (1) szenved (1) szívás (2) szülés (3) tél (1) töki (2) törés (1) ünnep (1) utazás (1) változik (2) vergődik (1) villa monte carlo (1) zene (1) Címkefelhő

Shrek igazán nagyon engedelmes jószág és a környéket már remekül ismeri. Mint kiderült én még nem ismerem annyira jól őt. Lent vázolt események után hazafelé vettük az irányt, de kicsinyke kitérővel, mert tankolni kellett. Miután 3x leellenőriztük, hogy valóban a diesel feliratú kúthoz tartozó pumpa van-e a kezünkben (előrehaladott OCD) Töki elkezdte nyomni az anyagot. Hamar végeztünk én pedig elmentem fizetni, majd békésen elindultunk. Egészen a lehajtóig jutottunk, ahol is képtelenség volt kijutni, mert az úton megállíthatatlan és sűrű volt a forgalom. Gondoltam kilövöm a motort és majd egy későbbi órában továbbállunk. Aztán hirtelen adódott volna a lehetőség. Indítanék, de semmi, kormánymű totálisan blokkolva, a kulcsot elfordítani semerre sem lehet, mi pedig behúzott kézifékkel állunk a lehajtó végében, kicsikét rálógva a villamossínre. Szerencsére mellettünk van hely, így az időközben mögöttünk felgyülemlett mintegy 200 autó akadálytalanul juthat tovább. Újrapróbálom, de semmi. Kezdek ráparázni, mert még mindig a sínre lógunk, de most már a villamos is jön. Kocsiból ki, kézifék kienged és toljuk hátra , mint a barom majd kézifék vissza. Már kúrva ideges és tanácstalan vagyok ezért visszamegyek a kutas srácokhoz. Szerencsémre az egyik beszél angolul. Vázolom neki a történteket, mire egy szó nélkül jön velem a kocsihoz, aztán egyszer csak megkérdezi: "bérelt?" - "nem vágom ki büszkén, SAJÁT!Szerencsére nem látom az arcát, mert mellettem sétál, de biztos vagyok benne, hogy röhög. Joggal. Aztán beül a kocsiba, elfordítja a kulcsot és indít. Magic -gondolom. Just the alarm system-mondja ő. Hálásan megköszönöm a segítségét és keresem a menekülési útvonalat, hogy ne lássa amint porrá égek. Az 5 perces úton hazafelé meghallgatom Töki igéjét: "Mert megmondtam, hogy nézzük át a service manualt". Igaza van. Hazaérve kezembe veszem a könyvecskét, és mit ad isten a harmadik oldalon magyarázatot ad a történtekre. Csak tudnám, hogy mikor nyomtam meg a lockot bazzeg! Nemröhög! Na jó, de legalább ne hangosan.

POSTED BY |  NaomiHenger  |  AT 2006. szeptember 12. kedd.  |  Szólj hozzá! |   | 

A bejegyzés trackback címe:

https://zseer.blog.hu/api/trackback/id/tr864262755

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
© zseer.blog.hu
süti beállítások módosítása