Friss kommentek

Címkék

anyád parázik (1) anyám (2) apnea (2) banándugó (1) baratok (1) be (2) békés (1) boldog (1) Címkék (3) család (3) csalad (1) családalapít (1) csizma (1) divat (1) djhero (1) életkép (1) emigrans (2) extrém (1) fogy (1) giccs (1) gipsz (1) haza (1) hifi (2) high end (1) hülyék (1) irányít (1) ízlés (1) játék (2) jfk (1) karácsony (1) kaszt (2) kererűsó (1) költözés (1) kölyök (1) kor (1) kórház (1) korház (2) mankók (1) nézném (1) nyár (1) Panka (10) purgál (2) sims (1) szenved (1) szívás (2) szülés (3) tél (1) töki (2) törés (1) ünnep (1) utazás (1) változik (2) vergődik (1) villa monte carlo (1) zene (1) Címkefelhő

Sokat gondolkodtam azon, hogy kell-e egy nőnek írnia a foci VB-ről. Aztán arra jutottam, hogy nem kell, de lehet. Szóval én szeretem a focit. Úgy 8 éves lehettem amikor először képes voltam végignézni a 90perces játékot. Aztán lassacskán élveztem is. Apámtól megtanultam mi a les, miért jár szabadrúgás és 11-es, valamint hogy miért tombol a közönség, ha a csapata szöglethez jut. Lett kedvenc klubcsapatom és válogatottam is mire betöltöttem a tizenkettőt. Már akkor is hűséges típus voltam, így lett előbbi a PSV Einthoven, utóbbi pedig természetesen a holland nemzeti 11. (persze mindig akad egy titkos favorit is, mint anno Kamerun, vagy most Trinidad és Tobago. Aztán ahogy teltek az évek, rájöttem, hogy egy BL vagy egy BEK döntő klassz szociális esemény lehet, ha áthívok néhány barátot és a chips mellé behűtök pár sört.

Nem csoda hát, ha izgalommal vártam a vb kezdetét. Aztán amikor Hislop megjelent a kapuban (korban egyébként hozzám illő) azt gondoltam idén sem ültem a tv elé hiába. Most komolyan! Hát nem édes? Na de méltassuk inkább kimagasló tehetségéért a West Ham cserekapusát. Mondanám, hogy elvitte a csapatot a hátán, az egyébként lagymatag svédek ellen.

Aztán itt van Equador. A lengyelek fölött aratott, káprázatos győzelmükkel nekünk még további két napra mókát biztosítottak, Említettem volt, hogy igen magas arányban képviseltetik magukat a lengyelek "a házban". Ez számokban kifejezve 60%-ot jelent. Szóval Töki és én azzal szórakoztunk, hogy minden alkalommal amikor a lépcsőházban jártunk,(átlag napi 4-5 alkalom) Sash örökzöldjét, az Equadort énekeltük. Mindennek van határa, ezért tegnap abbahagytuk. A mai vereségük után, meg egyszerűen nem volna illendő. Láttuk az ablakból, amint Ms. Szopa személyében 20% éppen hazafelé tart . Csalódottan, lógó orral, piros-fehérbe burkolva. Ők legalább ott voltak a VB-n, mi meg 20 éve a közelébe se kerülünk. És az utolsó emlékünk is a gyalázatos 6-0, amikor Mezey annyira telenyomta szerrel a srácainkat, hogy kettőig sem láttak.

Elképzelésem sincs, hogy ki nyer, én a jó focinak drukkolok.

POSTED BY |  NaomiHenger  |  AT 2006. június 14. szerda.  |  Szólj hozzá! |   | 

A bejegyzés trackback címe:

https://zseer.blog.hu/api/trackback/id/tr984262703

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
© zseer.blog.hu
süti beállítások módosítása