Friss kommentek

Címkék

anyád parázik (1) anyám (2) apnea (2) banándugó (1) baratok (1) be (2) békés (1) boldog (1) Címkék (3) család (3) csalad (1) családalapít (1) csizma (1) divat (1) djhero (1) életkép (1) emigrans (2) extrém (1) fogy (1) giccs (1) gipsz (1) haza (1) hifi (2) high end (1) hülyék (1) irányít (1) ízlés (1) játék (2) jfk (1) karácsony (1) kaszt (2) kererűsó (1) költözés (1) kölyök (1) kor (1) korház (2) kórház (1) mankók (1) nézném (1) nyár (1) Panka (10) purgál (2) sims (1) szenved (1) szívás (2) szülés (3) tél (1) töki (2) törés (1) ünnep (1) utazás (1) változik (2) vergődik (1) villa monte carlo (1) zene (1) Címkefelhő

Ők kezdték! Múlt héten megjött a telefonszámla. Kéthavonta küldik és benne van az internet valamint a baromi sok ET-hazatelefonál eredménye. Max 250-re számítottunk, de amikor kinyitottam azt hittem rosszul látok. 434,42. Miapillantás gondoltam, és azonnal behatóbban kezdtem tanulmányozni a 7oldalas küldeményt. Részletezve a hívások, nagyon sok, de viselhető. Két hónapra 162 és ebben már benne van, hogy a szüleimmel kétnaponta beszélek. Tovább haladtam aszongya' frais unique 75. Mi az anyám az az extra költség ennyiért? Alatta belgacom TV abonnements-előfizetés november-december 105. Na most az odáig rendben van, hogy a szolgáltatást előre fizetjük, de a tv bekötésekor az akciós csomag úgy szólt, hogy ebben az évben ingyenes. Akkor viszont mi ez? Hétfőn ebédszünetben lezúztunk a legközelebbi képviselethez és előadtam Juliennek a problémámat. A félórás, központtal folytatott beszélgetése során megpróbálta nekem bebizonyítani, hogy a tv-s szerződést nem az akciós időben kötöttem. Hevesen tiltakoztam, mire kiderült, hogy a központban a kislány nem is a mi adatainkat nézi. Végül eredményesen zártuk a beszélgetést és közölte, hogy a kéthavi tv díját valamint az extra költséget jóváírják a következő számlánál. Szó sem lehet róla, én előre nem fizetek, új számlát kérek. OK, pár nap-mondta és jön az új facture, mert ők így hívják. Ma jött is. Sikerült nekik 29 eurot levonni.

Második körben, már kicsit feszültebben tárcsáztam a Julienn által megadott English client service számát, mely 5. tárcsázásra is rossznak bizonyult. Újrahívtam emberünket, hogy dobjon meg egy használható számmal, mert ez nem működik. Ő erre felhívta az ő belgacomos emberét aki megadta a számot. Mondanom sem kell, hogy ez sem az volt. Végül a tudakozó megmondta a frankót és két perc múlva már Jaap fogadta is a hívásom.

- Goede middag, kan ik u helpen - mondja az English service. Jóhogy kiscsillag és angolra váltottam, szerencsére vette. Fentieket megismételtem, mire közölte, hogy igen látja és küldenek új számlát 'vajon még mennyit'? Mellékesen megkérdeztem, hogy lehet-e a számlát esetleg angolul, mire kioktatott, hogy tudomása szerint az angol nem hivatalos nyelv Belgiumban, majd hozzátette némi éllel, hogy a magyar sem. Megnyugtattam, hogy nálunk (ha mér ezzel jött) lehet angolul kérni a telefonszámlát, dehát mi csak egy pici ország vagyunk. Most várom a harmadik kört, de van egy olyan érzésem, hogy nem fog menni nekik most sem.

Más. Ma néztem statot. Egészen furcsa helyekről olvasgatnak engem. Kicsit paranoid lettem tőle.

POSTED BY |  NaomiHenger  |  AT 2005. december 9. péntek.  |  Szólj hozzá! |   | 

A bejegyzés trackback címe:

https://zseer.blog.hu/api/trackback/id/tr324262656

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
© zseer.blog.hu
süti beállítások módosítása