Friss kommentek

Címkék

anyád parázik (1) anyám (2) apnea (2) banándugó (1) baratok (1) be (2) békés (1) boldog (1) Címkék (3) család (3) csalad (1) családalapít (1) csizma (1) divat (1) djhero (1) életkép (1) emigrans (2) extrém (1) fogy (1) giccs (1) gipsz (1) haza (1) hifi (2) high end (1) hülyék (1) irányít (1) ízlés (1) játék (2) jfk (1) karácsony (1) kaszt (2) kererűsó (1) költözés (1) kölyök (1) kor (1) kórház (1) korház (2) mankók (1) nézném (1) nyár (1) Panka (10) purgál (2) sims (1) szenved (1) szívás (2) szülés (3) tél (1) töki (2) törés (1) ünnep (1) utazás (1) változik (2) vergődik (1) villa monte carlo (1) zene (1) Címkefelhő

Fura érzés hazamenni úgy, hogy tulajdonképpen mindent felszámoltunk, kivéve az emberi kapcsolatokat. Itt még nem vagyok otthon, ott meg már nem. Mindegy, nem sokáig hagytam, hogy ez a gondolat foglalkoztasson, inkább belevetettem magam a sűrűjébe. M-nál kezdtem. Elmesélte, hogy heteken át, hány alkalommal nem szólta el magát és hogy mennyire izgult, hogy ne derüljön ki a meglepetés. Sajnos az idő rövidsége miatt szigorú beosztás szerint kellett végiglátogatnom mindenkit. Ezt többé nem csinálom. Két okból sem. 1. Mert minden igyekezetem és akaratom ellenére, valamint a körülmények miatt, így is sikerült megbántanom néhány jóembert. 2. Mert megint elegendő volt néhány nap arra, hogy felfogjam nem mindenki jóember.

Nos, akkor ezt most megmagyarázom. Először is a mobilom, amit még ide is kihoztam úgy döntött, hogy random módon működik. Egy napig kereste a hálózatot, majd mire nagy nehezen megtalálta jött az sms, hogy köszönt Belgiumban. Gondoltam jobb később, mint soha. A nem fogadott hívásokat valami rejtett menüben tárolhatta, mert én csak a letolásokat kaptam a hívóktól, mire végre elértek. Ezért nem tudtam találkozni valakivel, aki most azt hiszi, hogy elhanyagoltam és szándékosan nem hívtam vissza. Ergo csalódást okoztam. Én sem állnék szóba magammal.

Miközben a fenti események valakiben lejátszódtak, addig én mit sem sejtve, sorban végigjártam mindenkit. Petite Fleurrel folytattam, aki még az aranybányának hitt munkahelyen volt a rabtársam, szabadulásunk óta pedig a barátnőm. Együtt ebédeltünk, kávéztunk a "japáni kertben" és megvitattuk az elmúlt hónapok történéseit. Néhány percre láthattam kedvenc esküvői tanúmat, Tirpit és a front office managerek gyöngyszemét.

Mivel közel a bolt a volt munkahelyhez, gondoltam bemegyek és feltankolok mielőtt a nagynénihez mennék, ráhozva ezzel a szívbajt. Belépek a közértbe és mit tesz a szokás hatalma!? Odahasítok egy jól hallható Bonjour-t a pénztárosnak. Nem tudok hova bújni, mert a pultok csak mellmagasságig érnek, így vöröslő fejjel és kurvagyorsan válogatok a gyümölcslevek és a joghurtok között. Fizetés után halk viszláttal búcsúzom és már ott sem vagyok. Néhány perc múlva már a nyolcadik kerület egyik házának udvarán osonok és csak annyit látok, hogy a nagynéni kitárt karokkal zokog. Még hallom a szomszédot amint megjegyzi: "Na látod, ezért nem hívott".

POSTED BY |  NaomiHenger  |  AT 2005. szeptember 15. csütörtök.  |  Szólj hozzá! |   | 

A bejegyzés trackback címe:

https://zseer.blog.hu/api/trackback/id/tr614262626

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
© zseer.blog.hu
süti beállítások módosítása