Friss kommentek

Címkék

anyád parázik (1) anyám (2) apnea (2) banándugó (1) baratok (1) be (2) békés (1) boldog (1) Címkék (3) család (3) csalad (1) családalapít (1) csizma (1) divat (1) djhero (1) életkép (1) emigrans (2) extrém (1) fogy (1) giccs (1) gipsz (1) haza (1) hifi (2) high end (1) hülyék (1) irányít (1) ízlés (1) játék (2) jfk (1) karácsony (1) kaszt (2) kererűsó (1) költözés (1) kölyök (1) kor (1) korház (2) kórház (1) mankók (1) nézném (1) nyár (1) Panka (10) purgál (2) sims (1) szenved (1) szívás (2) szülés (3) tél (1) töki (2) törés (1) ünnep (1) utazás (1) változik (2) vergődik (1) villa monte carlo (1) zene (1) Címkefelhő

Tegnap este annyira dühös voltam a pénzügyi mutatóink állása miatt, hogy el is felejtettem a nap fénypontját. Reggel kimenőm volt, mert személyit intéztem és csak dél körül értem a P.S-ra. A metróból kijövet láttam, hogy rohamosztag, vízágyús kocsik, gondoltam megint valaki tüntet. Kicsit tovább mentem, a hang irányába, és akkor láttam, hogy gazdatüntetés van, volt egy szolid "felvonulási-tér" feelingem, mert kb sok traktor dekkolt a környező három sugárúton. Az épületünk előtt sokan kávézgattak, miközben megmozdultak cukorrépa ügyben. Ezt csak onnan tudom, hogy a traktorok ablakában egy plakáton répaszerű zöldség virított és valami "Sucre" felirat volt rajta.

POSTED BY |  NaomiHenger  |  AT 2005. július 20. szerda.  |  Szólj hozzá! |   | 

A bejegyzés trackback címe:

https://zseer.blog.hu/api/trackback/id/tr794262551

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
© zseer.blog.hu
süti beállítások módosítása