Friss kommentek

Címkék

anyád parázik (1) anyám (2) apnea (2) banándugó (1) baratok (1) be (2) békés (1) boldog (1) Címkék (3) család (3) csalad (1) családalapít (1) csizma (1) divat (1) djhero (1) életkép (1) emigrans (2) extrém (1) fogy (1) giccs (1) gipsz (1) haza (1) hifi (2) high end (1) hülyék (1) irányít (1) ízlés (1) játék (2) jfk (1) karácsony (1) kaszt (2) kererűsó (1) költözés (1) kölyök (1) kor (1) korház (2) kórház (1) mankók (1) nézném (1) nyár (1) Panka (10) purgál (2) sims (1) szenved (1) szívás (2) szülés (3) tél (1) töki (2) törés (1) ünnep (1) utazás (1) változik (2) vergődik (1) villa monte carlo (1) zene (1) Címkefelhő

And just like the guy whose feet are too big for his bed, nothing seems to fit...

Roppant érdekes, hogy még csak egy napja nem vagyok a csavargyár munkása, mégis olyan, mintha életem azon egy éve teljesen törlődni látszódna. Nem újdonság, ha azt mondom senki és semmi sem hiányzik. Ennek fényében, ma , azaz tegnap fél kilencig lustultam, aztán kimentünk anyámmal a piacra. Mindenből friss, mindenből jó, mindenből a legjobb, kivéve időjárást. Dacolva a természet erőivel a naptárra nézve úgy gondoltam nekem alkalmazlkodnom kell az évaszkhoz, ezért mezítlábas cipő, esőkabát kombóban indultam el itthonról. Természetesen ezt, a villamosmegállóban töltött 10 perces várakozás alatt volt időm átgondolni és alaposan megbánni. Totál szétfagytam mire hazaértünk. A délelőtt nagy részét telefonszámlám csillagos égig srófolásával töltöttem. Jacque , Philipe és Samira nagyon segítőkészek voltak, van egy kicsit olcsóbb, közel azonos méretű és adottságú lakás kilátásban, de nemkiabálom el. Nem tettem eddig említést Sasharól sem, aki a volt munkahelyem intranetjén lelt a hirdetésemre és 13.00-ra időpontot kért. Pontban ekkor csöngetett is. Szimpatikus ukrán férfi -lehet, hogy szétkapja majd a lakást (emberismeret, lsd majdnem minden post). Mindegy, tényleg kedves és egyszer nekem is összejöhet. Mi van ha tényleg az? :) Semmi előítéletem nincs"pedig ukrán" -mondta anyám. Így állunk most. A szombatra tervezett kerti partyt már most szarrá mosta az eső. Ez van, Ij póló, nyugipulcsi.

POSTED BY |  NaomiHenger  |  AT 2005. június 10. péntek.  |  Szólj hozzá! |   | 

A bejegyzés trackback címe:

https://zseer.blog.hu/api/trackback/id/tr424262532

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
© zseer.blog.hu
süti beállítások módosítása