Friss kommentek

Címkék

anyád parázik (1) anyám (2) apnea (2) banándugó (1) baratok (1) be (2) békés (1) boldog (1) Címkék (3) család (3) csalad (1) családalapít (1) csizma (1) divat (1) djhero (1) életkép (1) emigrans (2) extrém (1) fogy (1) giccs (1) gipsz (1) haza (1) hifi (2) high end (1) hülyék (1) irányít (1) ízlés (1) játék (2) jfk (1) karácsony (1) kaszt (2) kererűsó (1) költözés (1) kölyök (1) kor (1) korház (2) kórház (1) mankók (1) nézném (1) nyár (1) Panka (10) purgál (2) sims (1) szenved (1) szívás (2) szülés (3) tél (1) töki (2) törés (1) ünnep (1) utazás (1) változik (2) vergődik (1) villa monte carlo (1) zene (1) Címkefelhő

Hogy Beeke és még az a két olvasóm ne maradjon betűk nélkül, röviden (kurvahosszan) összefoglalom, hogy mi történt az elnyúlt napokban. Természetesen az utolsó pár napban már semmi affinitásom nem volt a csavarbizniszhez, már vágtam vissza a centit. A lakást közben megint kiadtam, közben mégsem. Mindezzel párhuzamosan tovább kerestem a brüsszeli sheltert és  végre megtaláltam álmaink otthonát. Igaz, hogy a tervezett költségvetést némiképp túlléptük, de a kutyákat beengedik.A lelkesedésem szerencsére nem vette el a maradék eszem (ami a vihar után maradt) , így látatlanban mégsem veszem ki, hanem 14-én kitépázom és talán már vissza sem jövök. Mindazonáltal lehet, hogy nem kéne az első lehetőségnek bedőlni, ezért még holnap felhívok 10, maximum 100 hirdetőt.

Ugorjunk vissza ingatlanunk hasznosítására. Csávókám laza volt és szimpatikus is, de mint tudjuk ez semmit nem jelent, hiszen emberismeretem nulla. Ők is hárman lettek volna, a csaja az öccse és ő. Rábólintott, másnap visszahívott én pedig ígéretet tettem a szerződés elkészítésére. Így is lett, hívtam, hogy adjon fax számot ő pedig megígérte, hogy átküldi sms-ben, Jött is az üzenet "köszi, találtunk másikat". Ment is az üzenet "sms-ben, így korrekt" (kabbe **************). Ennyiben maradtunk, hirdetéseket felnyomtam ismét minden mozgalmasabb ingatlanos oldalra és vártam/várok. Közben itthon behányt a gép, mert valami köcsög spyware követelt magának helyet rajta, így az emilemen kívül mást nem tudtam nézni. Hiba átmenetileg kijavítva, ugyanis Fraque istenbácsi, ma megfixálta.

Aztán csavargyárban ma volt az utolsó munkanapom. Tényleg annyira naiv picsa kislány vagyok, de azt hittem valakinek tán eszébe jut, hogy búcsú, vagy mondjuk csá vazzeg, köszi az eddigi melót. Ennek reményében reggel vásároltam 10 krémest meg egy üveg pezsgőt. Dél körül, amikor már nem volt teljes a csapat, rá kellett jönnöm, hogy itt már semmi sem lesz, így B. tanácsát megfogadva, nem foglalkoztam tovább az üggyel és 5-kor lezúztam a raktárba hogy ott fogyasszuk el a cuccot az EMBEREKKEL. 1/4-6 kor még megtaláltak valami elmaradással, de engem már hatökrös szekérrel sem lehetett volna visszavontatni a gép elé. kaptam még egy beszólást, hátha szemétnek érzem majd magam tőle, de a legőszintébben mondom, hogy hidegen hagy. Az ott töltött majdnem egy év alatt, talán ha két alkalommal volt üresjáratom. Szóval ne tegyünk már úgy, mintha semmit sem csináltam volna. Hogy ne csak negatívumokról nyilatkozzam , meg kell jegyeznem, hogy az új igazgató (aki eddig is az volt, csak nem minket igazgatott) rendkívüli emberségről tett tanúbizonyságot. Történt ugyanis, hogy vesztenivalóm nem lévén, benyargltam az irodájába kérni. - Tudom, hogy egy percet sem dolgoztunk együtt, nem is ismersz, de mégis szeretnék kérdezni valamit. Kölcsön lehetne kérni egy nagyobb kaliberű autót pár napra, hogy kiköltözhessek vele Brüsszelbe?" És a válasz, na azon majdnem lehidaltam "Mikor kell?" Érted? Mikor kell? Nem az, hogy mire föl, vagy hogy gondolod. Szóval jármű is lesz. Egy biztos abban sokáig nem aludhatunk, mert 4 nap alatt vissza kell hozni. Nos, így állunk most. Para még mindig on. Sőt egyre jobban on. De meglátjuk. Holnap protokoll vacsora anyám barátnőjével (egyik szponzorom). Szombaton kerti grillnek csúfolt búcsú buli. Még vennem kell vagy 8 kg tarját, meg sok zöldséget.

POSTED BY |  NaomiHenger  |  AT 2005. június 9. csütörtök.  |  Szólj hozzá! |   | 

A bejegyzés trackback címe:

https://zseer.blog.hu/api/trackback/id/tr404262531

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
© zseer.blog.hu
süti beállítások módosítása