Friss kommentek

Címkék

anyád parázik (1) anyám (2) apnea (2) banándugó (1) baratok (1) be (2) békés (1) boldog (1) Címkék (3) család (3) csalad (1) családalapít (1) csizma (1) divat (1) djhero (1) életkép (1) emigrans (2) extrém (1) fogy (1) giccs (1) gipsz (1) haza (1) hifi (2) high end (1) hülyék (1) irányít (1) ízlés (1) játék (2) jfk (1) karácsony (1) kaszt (2) kererűsó (1) költözés (1) kölyök (1) kor (1) kórház (1) korház (2) mankók (1) nézném (1) nyár (1) Panka (10) purgál (2) sims (1) szenved (1) szívás (2) szülés (3) tél (1) töki (2) törés (1) ünnep (1) utazás (1) változik (2) vergődik (1) villa monte carlo (1) zene (1) Címkefelhő

Na, most van az, hogyha a tegnapra visszatekintek, akkor eredményes 24 órát tudhatok magam mögött. Reggel beérkezés után böngészni kezdtem a lakáshirdetéseket és gátlástalanul tárcsáztam a belga ügynökségeket az irodából. Felvették. Sőt, van külön szakosodott ügynök, aki olyan pecókkal dealel, ahová lehet vinni házi-kedvencet. Kecskét, tehenet, szamarat stb. Ígéretet kaptam egy címlistára. Megadtam a kondíciókat és elindult a project. Ezek után vérszemet kaptam és feltettem a mi kis lakásunkat több netes oldalra is. Egy óra elteltével égni kezdtek a vonalak, ketten be is jelentkeztek. 6-ra jött az egyik turnus, prosztó köcsögök, be sem engedtem volna őket, de Töki volt itthon, így bejutottak. Aztán 7-körül csörög a mobil, egy tanácstalan hang kérdezi hol van Krisztinaváros. Elmagyaráztam, egy óra múlva ott is voltak. További két órával később elégedetten távoztak és 90% -ra becsülték a költözés lehetőségét. Nem akartak mozdulni, bejött nekik a lakás, jót dumcsiztunk és kiderült, hogy szülővárosom gyermekei ők is. Hát így állunk most. Reggel megnyitottunk a devizaszámlát is. Haladunk.

POSTED BY |  NaomiHenger  |  AT 2005. május 31. kedd.  |  Szólj hozzá! |   | 

A bejegyzés trackback címe:

https://zseer.blog.hu/api/trackback/id/tr994262524

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
© zseer.blog.hu
süti beállítások módosítása