Friss kommentek

Címkék

anyád parázik (1) anyám (2) apnea (2) banándugó (1) baratok (1) be (2) békés (1) boldog (1) Címkék (3) család (3) csalad (1) családalapít (1) csizma (1) divat (1) djhero (1) életkép (1) emigrans (2) extrém (1) fogy (1) giccs (1) gipsz (1) haza (1) hifi (2) high end (1) hülyék (1) irányít (1) ízlés (1) játék (2) jfk (1) karácsony (1) kaszt (2) kererűsó (1) költözés (1) kölyök (1) kor (1) kórház (1) korház (2) mankók (1) nézném (1) nyár (1) Panka (10) purgál (2) sims (1) szenved (1) szívás (2) szülés (3) tél (1) töki (2) törés (1) ünnep (1) utazás (1) változik (2) vergődik (1) villa monte carlo (1) zene (1) Címkefelhő

Ezt bebuktam. Barommód félreismertem valakit. Mit valakit! B-t. Ez most már teljesen egyértelmű. Nem haragszom, nem bánt a dolog, egyszerűen csak csalódtam. Benne, magamban, az emberismeretemben. Látva ezt a gyűlöletet elképzelhetetlennek tűnik, hogy valaha kedves volt hozzám. Bár így visszagondolva a kedves én voltam, ő csak viszonozta, amikor tudta. És megint mi ebből a tanulság? 1. Nem kell melóhelyen cimbizni. 2.Töki ezerszer jobban ismeri az embereket. Hiába kértem, hogy sorakoztasson fel érveket, ő csak annyit mondott, MEGÉRZÉS. Most már mindegy. Ez is hozzátartozik az élethez. Sosem állítottam, hogy könnyű engem elviselni. Konfrontálódtunk már néhányszor, de a nyugalom érdekében eddig mindig én közeledtem. Nem érdekel. Ezt a 13 napot úgy is kibírom, ha az égvilágon senki sem szól hozzám.

Bírnám végre, ha a szarszagon kívül mást is megéreznék egyszer.

POSTED BY |  NaomiHenger  |  AT 2005. május 24. kedd.  |  Szólj hozzá! |   | 

A bejegyzés trackback címe:

https://zseer.blog.hu/api/trackback/id/tr834262595

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
© zseer.blog.hu
süti beállítások módosítása