Friss kommentek

Címkék

anyád parázik (1) anyám (2) apnea (2) banándugó (1) baratok (1) be (2) békés (1) boldog (1) Címkék (3) család (3) csalad (1) családalapít (1) csizma (1) divat (1) djhero (1) életkép (1) emigrans (2) extrém (1) fogy (1) giccs (1) gipsz (1) haza (1) hifi (2) high end (1) hülyék (1) irányít (1) ízlés (1) játék (2) jfk (1) karácsony (1) kaszt (2) kererűsó (1) költözés (1) kölyök (1) kor (1) korház (2) kórház (1) mankók (1) nézném (1) nyár (1) Panka (10) purgál (2) sims (1) szenved (1) szívás (2) szülés (3) tél (1) töki (2) törés (1) ünnep (1) utazás (1) változik (2) vergődik (1) villa monte carlo (1) zene (1) Címkefelhő

Trainspotting - Ausztrál expressz (március 31.)

Este megint a Rómeó és Júliára aludtam el. Ennek eredményeképp reggel a fülhallgatóval a számban ébredtem. Ez még önmagában nem lett volna dráma, de ráfeküdtem a készülékre így bal orcámon jól kivehető volt a play, a stop és a next track gomb. Hihetetlen, hogy a Panasonic felirat hogy nem nyomódott a homlokomra. Rögtönzött sminkemben lerángattam a cekkereket a sötét, kihalt utcára. Még egy cigit sem tudtam elszívni máris ott volt a taxi. Mondanom sem kell, hogy vonatindulás előtt egy órával már a bent álló szerelvényen dekkoltam. A baj az, hogy vonat indulás után 10 perccel is ott állt még. Ugyanis a hajnali vonatoknak csak az első 2 kocsija indul. Így eshetett, hogy türelmetlenül várva a kilövést, 10 perccel a vélt indulás után azt láttam, hogy a szerelvény rövidebb, de én még mindig a midin vagyok. Szerencsére jött a tolatáskoordinátor, akire majdnem minden dühömet rázúdítottam, de látva segítőkészségét inkább visszafogtam magam. Elmondta, hogy 6.16-kor van egy másik vonat amivel hamarabb leszek Luxembourgban mint azzal amivel nem mentem el. Csomagok le, vágánycsere. Nem akartam a véletlenre bízni, így közvetlenül a pilótafülke mögé ültem, remélve, hogy mozdonyt önmagában nem indítanak.

Így is lett, három órával később már a friss luxembourgi levegőt szippanthattam be. Épphogy kikecmeregtem a pályaudvarról amikor csörgött a mobilom. DG/EFA megbízásából hívtak, hogy felajánlják a pozíciót. "Oh my god" mondtam, a nyugalmamat egy cseppet sem megőrizve. Egy állásajánlattal a zsebemben már bátrabban lépdeltem a legelő mellett lévő EC palotába. Üdvözöltem a birkákat, majd néhány perccel később a recepcióst. Mrs. K nagyon kedves volt, minden ultiokmányt lemásolt és kérte a visszatérítéshez szükséges dokumentumokat. Cserében én azt kértem, hogy ha mód van rá, hozzuk előre a 14.00-ás interjút, mert nem érem el a repülőt, ha sokáig tart. Mrs K. egy telefonnal megoldotta a problémát. 11.00- Estat/U : Frankó a hely, nemcsak a főnök. Azt hiszem ismerem korábbi konferenciákról. Nem mondtam neki, nehogy hülyén vegye ki magát.Érdekelnek, de mostmár fogalmam sincs, hova tegyem őket a listán.13.00- DG/II: A szimpatikus olasz és a honfitárs. Ők már egy hete felhívtak telefonon, hogy van-e preferenciám. Brüsszel, vagy Luxi? Luxi, vagy Brüsszel? Lássuk azt a grafikont. Azt mondom látva Luxembourgot van preferenciám. Roberto a másfél órás interjú után így búcsúzik " I am interested"- Biztató.Sikerült elcsíptem a 15.24-est, így 18.24-re a midin voltam és pont elértem a charleroit érintő utolsó olyan vonatot, amivel volt esélyem elkapni a hazafelé tartó fapadost.

POSTED BY |  NaomiHenger  |  AT 2005. április 5. kedd.  |  Szólj hozzá! |   | 

A bejegyzés trackback címe:

https://zseer.blog.hu/api/trackback/id/tr734262511

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
© zseer.blog.hu
süti beállítások módosítása