Friss kommentek

Címkék

anyád parázik (1) anyám (2) apnea (2) banándugó (1) baratok (1) be (2) békés (1) boldog (1) Címkék (3) család (3) csalad (1) családalapít (1) csizma (1) divat (1) djhero (1) életkép (1) emigrans (2) extrém (1) fogy (1) giccs (1) gipsz (1) haza (1) hifi (2) high end (1) hülyék (1) irányít (1) ízlés (1) játék (2) jfk (1) karácsony (1) kaszt (2) kererűsó (1) költözés (1) kölyök (1) kor (1) korház (2) kórház (1) mankók (1) nézném (1) nyár (1) Panka (10) purgál (2) sims (1) szenved (1) szívás (2) szülés (3) tél (1) töki (2) törés (1) ünnep (1) utazás (1) változik (2) vergődik (1) villa monte carlo (1) zene (1) Címkefelhő

Legyen nekem könnyű a föld! Haldoklom. Tegnap reggel még minden a legnagyobb rendben volt, B-vel megreggeliztünk és belevetettük magunkat a munkába. Aztán úgy 11-körül egyszer csak már ott volt a torkomban. Szótlanul, a legjobb időt futva eljutottam a wc-ig, feltéptem az ajtót és lehánytam a deszkát. Nem volt jelentős, letakarítottam, bepúdereztem az orrom és visszaültem a gép elé. Telt-házas közönség előtt még kétszer megismételtem a fent említett utat. Az akciót siker koronázta, csak a folyosón visszafelé már menni nem tudtam. Beestem Bladehez, aki csak annyit mondott, "Hú, de fehér vagy". -Igen, hulla leszek a farsangon. Idén ez a trendi. Ezután viszont olyat tett, amitől megint embernek éreztem. Átkísért a szobába és közölte öltözzek, a taxi egy percen belül előáll. Féltem, hogy lerókázom a kocsija műszerfalát, de megnyugtatott, hogy ne parázzak. A helyzethez illően a hányás különböző fajtáiról beszélgettünk. A ház előtt kitett, én felkapaszkodtam és itthon lerogytam. 6 órán át feküdtem mozdulatlanul. Estére aztán felment a lázam is és a mellkasomon érzett nyomás sem enyhült. Ma már nem hánytam, de nyomás erősödik. A háziorvosom hétfőig én pedig hétfőtől vagyok szabadságon.Annyira jól szervezett. Jellemző

POSTED BY |  NaomiHenger  |  AT 2005. január 28. péntek.  |  Szólj hozzá! |   | 

A bejegyzés trackback címe:

https://zseer.blog.hu/api/trackback/id/tr384262416

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
© zseer.blog.hu
süti beállítások módosítása