Friss kommentek

Címkék

anyád parázik (1) anyám (2) apnea (2) banándugó (1) baratok (1) be (2) békés (1) boldog (1) Címkék (3) csalad (1) család (3) családalapít (1) csizma (1) divat (1) djhero (1) életkép (1) emigrans (2) extrém (1) fogy (1) giccs (1) gipsz (1) haza (1) hifi (2) high end (1) hülyék (1) irányít (1) ízlés (1) játék (2) jfk (1) karácsony (1) kaszt (2) kererűsó (1) költözés (1) kölyök (1) kor (1) korház (2) kórház (1) mankók (1) nézném (1) nyár (1) Panka (10) purgál (2) sims (1) szenved (1) szívás (2) szülés (3) tél (1) töki (2) törés (1) ünnep (1) utazás (1) változik (2) vergődik (1) villa monte carlo (1) zene (1) Címkefelhő

Az a helyzet, hogy a látszat ellenére nem feltétlenül és minden áron a reprodukcióképes és képtelen társadalom kikarikírozása a célom. Mindössze nem a szokásos és már olyan jól ismert nyomorgással próbálom megélni a történetem, hanem keresve a bright sideot, még akkor is, ha sok esetben elég nehezen , vagy egyáltalán nem találom. Kerestem épp ma is, amikor az Emberi Erőforrások Minisztériumában sikerült végre telefonvégre kapnom azt a szaktekintélyt, aki után több, mint egy hete kutattam. Azt gondolom, hogy mindenkiben él egy kép a közigazgatásban dolgozókról, amit cáfolni nem, de megerősíteni annál inkább tudok. Hosszas körkapcsolás és Beethoven-összes meghallgatása után a főosztályvezető titkárságán kötöttem ki és illedelmesen kértem felvilágosítást a külföldre történő örökbefogadás hogyanjairól. Hang alapján nem tudok és nem is szeretnék ítélkezni, de a hölgy vagy akkor ébredt egy áttivornyázott hétvége után, vagy strokeból felépülve most tanul újra beszélni. Egyéb magyarázatot nem tudok elképzelni ugyanis a sorozatosan összeakadó nyelvére, a hanghordozására és a mondatszerkesztésére.

Vázoltam a helyzetet, hogy magyar állampolgárként, tartósan külföldön szolgálatot teljesítő, stabil anyagi háttérrel rendelkező, eddig reprodukcióképtelen, bájos, a 30-as évei vége felé járó házaspár vagyunk és mint megannyi hasonló cipőben járó társunk, "előre gyártott", hazai gyermekről áhítozunk. Érezhető volt, hogy milőtt inni kezdett és/vagy strokeot kapott, bevágta az összes ide vonatkozó jogszabályt, mert azonnal jött a hágai nemzetközi egyezménnyel, melynek értelmében a helyi hatóságokkal kell felvennünk a kapcsolatot és megindítani az örökbefogadást. Magyar állampolgásrágunkból eredő előnyünk mindösszesen annyi a többi külföldivel szemben, hogy -és innen idézem: "jó eséllyel kaphatnak egy három körüli romát". Ennyi. Három körüli roma. Elszámoltam háromig és csak azért nem kétmillióig, mert annyi időnk nem volt, majd cizelláltan visszakérdeztem: Tessék ? Szóról szóra megismételte az előbb hallottakat. Majd amikor hangomban csalódottság mutatkozott, a hölgy minden együttérzést nélkülözve rákontrázott és közölte, hogy ha a fenti opció nem jó, akkor "ott vannak még a három év fölötti betegek is, mondjuk egy down-os, vagy más fogyatékkal élők".

Erre már igazán nem tudtam mit mondani, így megköszöntem az értékes felvilágosítást, majd a paráztatás kedvéért és persze emlékeztetőül megkérdeztem a kedves nevét ismét, amely a bemutatkozás óta nem változott. Ő is és én is jól emlékeztünk. Esetében ez meglepő volt...

POSTED BY |  NaomiHenger  |  AT 2012. november 19. hétfő.  |  Szólj hozzá! |   | 

Címkék: Címkék

A bejegyzés trackback címe:

https://zseer.blog.hu/api/trackback/id/tr515310907

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
© zseer.blog.hu
süti beállítások módosítása