Friss kommentek

Címkék

anyád parázik (1) anyám (2) apnea (2) banándugó (1) baratok (1) be (2) békés (1) boldog (1) Címkék (3) család (3) csalad (1) családalapít (1) csizma (1) divat (1) djhero (1) életkép (1) emigrans (2) extrém (1) fogy (1) giccs (1) gipsz (1) haza (1) hifi (2) high end (1) hülyék (1) irányít (1) ízlés (1) játék (2) jfk (1) karácsony (1) kaszt (2) kererűsó (1) költözés (1) kölyök (1) kor (1) kórház (1) korház (2) mankók (1) nézném (1) nyár (1) Panka (10) purgál (2) sims (1) szenved (1) szívás (2) szülés (3) tél (1) töki (2) törés (1) ünnep (1) utazás (1) változik (2) vergődik (1) villa monte carlo (1) zene (1) Címkefelhő

A mai napon, az "év blogos eseményén", kvázi elhantolták az én-blogokat. Hogy ki tehet róla, és milyen módszerrel tette, az valójában mellékes. A fiókos hálózati tároló és a router bizonyára jó helyre kerül és a pacik is nagyon örvendenek majd neki. Ezzel nincs semmi baj, áramoljék a széna-szalma, meg a csí.

Mi-bár nem vagyok felhatalmazva a többesszám használatára, mégis úgy érzem, hogy nem csak a saját nevemben beszélek - szóval mi, idén először egyetlen kategóriába sem fértünk bele. És nem azért, mert akkora az egonk, hanem mert bizonyára nincs ránk igény. A szervezők szerint. Fura ez, különösen akkor, ha arra gondolok, hogy valójában minden "velünk" kezdődött. Ma a neves hetilap GB-os különítménye talán azt hiheti, hogy elég földet szórt ránk az elmúlt napokban, amikor következetesen kerülte a kommunikációt.  Az is elképzelhetőt, hogy nem vagyunk elég komplexek sem a szakmai, sem a blogger zsűri szemében, de létezünk, díjaktól függetlenül, 30, vagy 3000 olvasóval. És bloggerszakszervezet hiányában csak egyet ígérhetek. Nyomjuk tovább, mert pont annyira leszarjuk a véleményüket, mint ahogy ők a miénket.

POSTED BY |  NaomiHenger  |  AT 2010. szeptember 3. péntek.  |  27 komment |   | 

A bejegyzés trackback címe:

https://zseer.blog.hu/api/trackback/id/tr484263882

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

lancelotbeka · http://lancelotbeka.ingyenblog.hu/ 2010.09.03. 03:44:51

Szia Naomi! Egyetértek veled!Azt hiszem indítani,szervezni kellene egy igazi,komplex-énblog versenyt,mert ez a Goldenblogos történet igen csúfos véggel zárult....A lényeg az,hogy én,mi,ti,ők,ugyanígy írunk tovább,mert írni jó! Üdv!

Gabi 2010.09.03. 03:57:37

Maximálisan egyetértek Veled én is! De hát ez van! Csalódott vagyok-e? Igazándiból igen! Nem az eredmény, hanem a kupac szar nyomaszt itt a fejem tetején! További kellemes írogatást Neked, Nekünk! Gabi

Ismeretlen_21153 2010.09.03. 09:38:52

@lancelotbeka nem biztos, hogy szükség van ilyesmire. Ha másra nem, hát arra mind rájöhettünk, hogy valójában egyetlen dolog számít, mégpedig az, hogy mi jól érezzük magunkat. Ha közben pedig néhány olvasót is sikerül szórakoztatni, elgondolkodtatni stb, az csak a bónusz. @Gabi ez csak természetes, hogy csalódottak vagyunk, hisz a "Grand prix" eddigi történetében egyedülálló módon szartak a fejünkre a szervezők. Volt aki ezt előre látta, akadt akinek később esett le. Az eredmény szempontjából teljesen érdektelen. Velük, vagy nélkülük, de írni fogunk.

SPG 2010.09.03. 10:11:50

Tényleg a lovacskák nyertek??? Aranyosak, nem mondom, de....

Ismeretlen_100994 2010.09.03. 10:59:54

Én hülye vagyok, vagy a nyertes blogok több mint fele tematikus, és nem komplex?

Ismeretlen_54425 2010.09.03. 11:06:29

tudod Gabó egyet kell hogy értsek veled. évek óta megy a cirkusz, mert képtelenek tanulni a saját hibájukból. szerintem szét kéne bontani a komplex kategóriát, mert ennek így nem sok értelme van. mindamellett a magam részéről - ha már úgy alakult hogy az élmezőnyben nincsenek én-blogok - örülök a Zakuszka győzelemnek. tőle fogadtuk örökbe a kutyát, volt szerencsénk párszor a tanyán járni, és abban bízom, hogy ez a győzelem hoz neki pár támogatót.

Ismeretlen_21153 2010.09.03. 11:26:33

Chillout, tudod hányadán állok a négylábúakkal, így isten bizony nem sajnálom Zakuszka győzelmét. Remélem, hogy tényleg áramlik majd hozzá minden. A probléma sokkal inkább a szervezők inkompetenciájából ered és ez gerjeszti a szart.

Ismeretlen_58775 2010.09.03. 12:10:38

Halihó Naomi, nagyon egyetértek veled. Nekem Zakuszkával semmi bajom, régóta olvasom a blogját, de láttam olyanokat az első tízben ami khm... inkább hagyjuk.

Ismeretlen_4550 2010.09.03. 13:14:51

Mindenkinek más az ízlése ... Vetettem egy pillantást a gasztro élmezőnyre, és még most sem hiszek a szememnek: egy kakaóscsigáról szóló blog lett a második! Waste of time ...

Béb · http://bebazagressziv.blogspot.com 2010.09.03. 13:31:31

Nem csak a saját nevedben beszélsz! Erről és arról, hogy még az énblogok sem sorolhatók egyetlen csoportba nekem is megvolt a véleményem: http://bebazagressziv.blogspot.com/2010/09/szalka-bor-alatt.html Ne adjuk fel! Csak így tovább! Hiszek benne, h egyszer vki újra felfedezi az énblogokat is. Elvégre tombol a retro is, nem? :-)

Ismeretlen_1974 2010.09.03. 13:35:46

Én benne voltam a zsűriben. Az első tízből egyre sem szavaztam. Rád viszont igen. Sajnálom, hogy így alakult. Kíváncsi vagyok ezek után lesz e jövőre is GB? Meg egyáltalán, hogy adhatta ehhez a nevét a HVG?!

Ismeretlen_21153 2010.09.03. 14:38:04

Az itt az érdekes, hogy a most "savanyú a szőlőző" helyezettek pár napja még ugyanúgy ki voltak akadva a bizonytalanságon és a kommunikáció hiányán, mint mi. Nem baj, hogy ez a formáció nyert, nekem aztán tényleg nem hiányzott volna egy ötker parti ingyen piákkal, egyrészt mert sosem soroltam magam a népszerű blogok közé, másrészt mert saját költségen ittam végig az elmúlt hetekben a belváros összes valamirevaló kocsmáját a Castrotól a Wichmannig. @AnTalk köszönöm a bizalmat, igazán jólesik. Az én koncepcióm az volt, hogy Mamzel megnyeri, aztán amikor bölcsen bojkottra szólított minket, akkor reméltem, hogy ha már Őt nélkülözni kell , akkor Manéla belenyúl a tutiba. Nem ez lett, bizonyára mind hülyék vagyunk és félreértettük a kiírást. Kicsit olyan ez, mint amikor gyerekkoromban a kisebbekkel társasoztunk és nyerni akartunk, akkor egyszerűen megváltoztattuk a szabályt menet közben.

Ismeretlen_21153 2010.09.03. 14:42:27

@Anyamadár ismerjük már annyira egymást kommenteken keresztül is, hogy tudd, a pacis felütés csak a cinizmus eszköze lett. Tényleg nem a Zakuszkával van a baj, hanem a kategóriával, amiben indították és megynyerte. @Béb nem tudom, hogy tombol-e a retró. Abban viszont biztos vagyok, hogy nekem ez itt kell.

Ismeretlen_117278 2010.09.03. 17:15:02

Hengerke, te jó isten, hogy tudtam volna belenyúlni a tutiba? :)) Annyira édes kis naiv vagy :)

Ismeretlen_54425 2010.09.03. 18:32:55

fel sem merült bennem hogy a négylábúakkal van a problémád! egyszerűen szar a kategóriák felosztása, és évek óta nem tanulnak a hibákból. minden kategórián belül ment valamiért az anyázás, a Gyula által említett kakaós csiga blogon konkrétan sírva röhögtem nekem pl a szavazás lezárása után lett egyértelmű, hogy nem elég benevezni a blogot, hanem több alkalommal is lehet rá szavazni... ennyit az infó áramlásról.

Ismeretlen_58775 2010.09.03. 21:00:02

Ne haragudj, félreérthetően fogalmaztam! :S Tudom, hogy senki nem sajnálja a paciktól a routert, csak azt akartam mondani, hogy mondjuk ha az első helyezett ügyében egyet is értek a zsűrivel a többiekkel kapcsolatosan már nem... :D

Ismeretlen_58775 2010.09.03. 21:02:20

Egyébként elgondolkodtatott, hogy mi lenne hogyha ezentúl lenne közérdekű-jótékonyság kategória, mert rengeteg figyelemfelhívó, jótékony célú és/vagy áldásos hatású blog van (egy-egy betegséggel, vagy fontos társadalmi problémával foglalkoznak) amiket nem is tudnék hova sorolni.

Ismeretlen_100994 2010.09.04. 16:52:09

anyamadár, ez tök jó ötlet.

Ismeretlen_21153 2010.09.04. 18:30:29

Anyamadár, valóban jó ötlet, de látva mennyire ignoráns a GB lehet, hogy süket fülekre találnál. Bennem már az is felmerült, hogy az egész "megmérettetést" a HVG-től függetleníteni kéne és kizárólag az olvasókra bízni a döntést. A nyeremények pedig bloggerek által tett felajánlások lennének. Én pl. kapásból bedobnék egy hosszú hétvégét bxl külsőn teljes ellátással. :)

Ismeretlen_21153 2010.09.04. 18:31:49

@Manéla ha az naivitás, hogy hiszek abban, hogy jót értékelni kell, akkor igen, az vagyok :)

varnyu · http://wordress.varnyu.info 2010.09.04. 22:12:49

A GB vezetősége, szervezetlenség-gárdája mélyen elásta magát. Viszont amióta itt-ott olvasom az erről szóló blogbejegyzéseket, kommenteket, egész csomó jó bloghoz navigáltam el, amiket eddig nem ismertem. Többek között ide is. Minden rosszban van valami jó :)

Ismeretlen_21153 2010.09.04. 22:14:24

@varnyu pont ezt fejtegettem pár blogon, ahova épp úgy jutottam el, ahogyan te ide :)

Ismeretlen_100994 2010.09.05. 10:40:31

Egyébként nem tudom, mi alapján lehetne értékelni egy ego- vagy komplexblogot. Kinek milyen érdekesek a mindennapjai? :) Akkor én tuti nem lennék a mezőnyben.

Ismeretlen_21153 2010.09.05. 11:43:35

Jogos a kérdés, de sokkal inkább az az érdekes, hogy milyen formában tálalja olykor akár a semmit is az ember. Mivel nem vagyunk sem sarkkutatók, sem űrhajósok, esélyes, hogy az izgalmak elmaradnak :))

Ismeretlen_58775 2010.09.05. 12:38:46

23. Szemtelen Tyúk Szerintem több szempont is segíthet az értékelésnél, stílus, helyesírás, megjelenés :) Van olyan blog az első tíz között ahova többet be sem tenném a lábam olyan gagyi.

Ismeretlen_100994 2010.09.05. 15:27:39

NH :)) Igaz, a tálalás és a stílus, persze.

Ismeretlen_74111 2010.09.08. 07:30:01

Hát, pár napja nem voltam, erre mit olvasok! Nem csalódtam? Tudtam, hogy ez lesz már megint? Valahol éreztem, hiszen tavaly is ez volt. Csak az embernek marad egy keserü szájize utána, meg hiába mondja, hogy nem is érdekel, de amig vele foglalkozol, addig igen is érdekel és bánt. Sokan vannak ezzel igy, sajnálom azokat, akik megérdemelték volna a győzelmet, és a béka fenekében sem voltak. Lett volna pár sokkal-sokkal jobb tippem az eredménynél! De mondom, én nem csodálkozom ezen. Talán emlékszel, mi a kiirás után sok-sok héttel tettük ki a szavazógépet is, mert kérték. Soha többet nem teszem, inkább legyen ismeretlen a blogom, irogatok én magamnak meg ahogy irtad a 30-300 olvasónak. Aki olvassa és tetszik neki, ugy is jön. Ne aggódj Gabó, szerintem már sokan tudják, hogy GB nem mérce. Talán igen, arra jó volt, hogy össze lett gyüjtve sok-sok blog, talán uj blogbarátságok is szövődhetnek igy. Ennyi. És különben sem a GB-nak irtál, hát fel a fejjel neked is, meg a többieknek is. Hisz egyikünk sem miattuk kezdett el irni, hogy na majd nyerni fogok ott és ott, akkor és akkor. Igy aztán maradjon minden a régiben! Jó lesz ez igy, meglássátok! :)
© zseer.blog.hu
süti beállítások módosítása