Friss kommentek

Címkék

anyád parázik (1) anyám (2) apnea (2) banándugó (1) baratok (1) be (2) békés (1) boldog (1) Címkék (3) csalad (1) család (3) családalapít (1) csizma (1) divat (1) djhero (1) életkép (1) emigrans (2) extrém (1) fogy (1) giccs (1) gipsz (1) haza (1) hifi (2) high end (1) hülyék (1) irányít (1) ízlés (1) játék (2) jfk (1) karácsony (1) kaszt (2) kererűsó (1) költözés (1) kölyök (1) kor (1) kórház (1) korház (2) mankók (1) nézném (1) nyár (1) Panka (10) purgál (2) sims (1) szenved (1) szívás (2) szülés (3) tél (1) töki (2) törés (1) ünnep (1) utazás (1) változik (2) vergődik (1) villa monte carlo (1) zene (1) Címkefelhő

Lehetne akár ez is a hétvége tanulsága. Nem szeretem, ha a saját otthonunkban egy vendég megmondja akár nekünk, akár a többi vendégnek, hogy mit csináljon. Itt egyetlen szabályrendszer van érvényben, azt pedig mi diktáljuk Tökivel. Tudom, hogy ez nem demokratikus, de leszarom. Nem plenáris ülésre, hanem egy könnyed délutánra szólt a meghívó, és igen, ha az emberek beszélgetnek, akkor megesik, hogy egymás szavába vágnak és nem külön-külön, egyenként kétperces hozzászólásban ismertetik az álláspontjukat az adott témában, de ez nem feltétlenül egyenlő a tisztelet hiányával. Ez volt az első és utolsó alkalom, hogy  hülyén kellett magam éreznem az otthonomban és csak azért nem szóltam be, mert a neveltetésem nem teszi ezt lehetővé. Kicsit viaskodott ugyan bennem az átmenetileg elvesztett komfortérzet iránti vágy  és a gyerekszoba, de végül a békesség kedvéért előbbiről kénytelen voltam lemondani. Soha többé nem teszem, mert ahogy a mondás is tartja: az én házam nem a te légvárad ...

POSTED BY |  NaomiHenger  |  AT 2010. június 21. hétfő.  |  6 komment |   | 

A bejegyzés trackback címe:

https://zseer.blog.hu/api/trackback/id/tr614263773

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mariann 2010.06.22. 12:51:18

Szia! Jól tetted! Legközelebb is így fogsz tenni hidd el, az ember mégiscsak tolerálja a másik ............ Ezért ne neked legyen lelkiismeretfurdalásod !!!!!! Puszi!

[Bee] 2010.06.22. 20:01:42

Zsaboka megmondja a frankót ha tele a pohár, én attól nem félek :D Tökit se kell félteni... pláne ^^

Ismeretlen_21153 2010.06.22. 20:04:51

Ja, most az a helyzet állt elő, hogy nem akartam megvárni még betelik a pohár, így aztán nem is lesz több alkalom :))

Ismeretlen_6464 2010.06.23. 18:05:05

ez már a huszonegyedik század: "csak azért nem szóltam be, mert a neveltetésem nem teszi ezt lehetővé" - aztán a vendég blogból tudja meg a véleményt. Vicces a kétszi(í)ntű kommunikáció

Ismeretlen_21153 2010.06.23. 18:34:44

@Buk a Pest: köszönöm, hogy ítélkezel, majd ha a "vendég" hozzájárul, akkor leközlöm a levelemet, amelyben a fentieket kifejezésre juttattam, csak mert a századtól függetlenül szeretem az egyenes beszédet és mert azt gondolom, hogy az esetből épp úgy tanulhat ő is, mint ahogy én. puszi

Ismeretlen_74111 2010.06.24. 11:55:50

Naaa, hát ez gáz, ahogy a gyerekek mondanák! Kár!
© zseer.blog.hu
süti beállítások módosítása