Friss kommentek

Címkék

anyád parázik (1) anyám (2) apnea (2) banándugó (1) baratok (1) be (2) békés (1) boldog (1) Címkék (3) csalad (1) család (3) családalapít (1) csizma (1) divat (1) djhero (1) életkép (1) emigrans (2) extrém (1) fogy (1) giccs (1) gipsz (1) haza (1) hifi (2) high end (1) hülyék (1) irányít (1) ízlés (1) játék (2) jfk (1) karácsony (1) kaszt (2) kererűsó (1) költözés (1) kölyök (1) kor (1) kórház (1) korház (2) mankók (1) nézném (1) nyár (1) Panka (10) purgál (2) sims (1) szenved (1) szívás (2) szülés (3) tél (1) töki (2) törés (1) ünnep (1) utazás (1) változik (2) vergődik (1) villa monte carlo (1) zene (1) Címkefelhő

A Daewoo-s fiúk csúnyán legyalulták a krízben edződött hellászi félisteneket. Magam egy részvét-üzenetben fejeztem ki együttérzésemet görög kollégám felé, aki reménykedve csak annyit válaszolt, hogy a következő meccsen majd látványos győzelmet aratnak. Én erre azért már nem vennék mérget, még akkor sem, ha a következő ellenfél történetesen Elefántcsontpart nemzeti tizenegye lenne.

De beszéljünk inkább az est fény, vagy inkább fake pontjáról, ami mellé, mintha tudtam volna, hogy a végén úgyis fanyalogni fogok, a citromos hoegaardent választottam.

hoegaarden citron

Egy angol-amerikai mérkőzés frankofon közvetítéssel már önmagában maga az ultimate fun.  Mert amikor a kommentátor azt mondja "Ovard qui touche", akkor bármennyire is hozzászokott már a fülem az ilyesmikhez,  röhögni kell, épp úgy, mint  amikor az eton-i kisiskolásnak öltözött Beckham-et mutatják, amint egy pillanatra kiegyenesednek a vonásai Green szívása után és csak azt hallom "regarder Bekamm". De a legnagyobb poén mégis akkor hangzik el, amikor Heskey-t lerántják ő pedig  hevesen tiltakozik. "Ezki, qui protestait"

De térjünk vissza Green-re, erre szerencsétlen srácra, aki tök jól védett egyébként, csak Dempsey erőtlen próbálkozását nem tudta rendesen begyűjteni. Ha emlékszünk még a "nagy" angol kapusra, Seaman-re, akkor tudhatjuk, hogy ez neki is ment, mégis legendás guardian volt. Szóval nagy jövő állhat a kis srác előtt. Azt mondják, hogy ez az adidas labda,egyébként is direkte gólra van kitalálva, azaz kapus-szopató. Hiába, soha ilyen gömbölyű nem volt még a bőrbogyó, mint most...

A meccs szépei pedig Donovan, az ötvendolláros marketing-mosollyal és Lennon, csak mert olyan dacos, kis rosszarcú.

donovan lennon

Update: Halványan élt az emlékezetemben a nagy, BEK döntős Seaman-szívás, amikor majdnem félpályáról kapott egy gólt. Töki pár kattintással megtalálta az ominózus esetet, amelynek köszönhetően az Arsenal 95-ben bebukta a kupát.

POSTED BY |  NaomiHenger  |  AT 2010. június 12. szombat.  |  3 komment |   | 

Címkék: vbnőiszemmel

A bejegyzés trackback címe:

https://zseer.blog.hu/api/trackback/id/tr374263738

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zazálea · http://www.zazalea.blogspot.com 2010.06.13. 07:18:32

Nekem Green-ért szívem szakadt meg, na. Egy olyan kapus, akinek az olvasás a hobbija, Odusszeia meg a mindene, hát azért, ennek egy ilyen gólt, jaj...

Mariann 2010.06.13. 10:11:38

Szia! Nem tudom nézni a meccseket, tanulnom kell. Vagy kellene, de téged olvaslak. Ezek az élménybeszámolók a belga sörkavalkáddal élvezetesek. Remélem az elődöntőre, meg a döntőre már levizsgázom....... Én nem szeretem a sört, viszont egyszer egy buszos nyaralásnál a Schloss Neuschwanstein lábánál megkóstoltam a radlert, csapolva, s nem dobozosan. Azóta prbóbálgatom a söröket, s ha nem ízlik megszentségtelenítem őket egy kis 1/4-ed vagy 1/5-öd 7UP-pal. Különben brrrrr....... Azt viszont örömmel látom, hogy új fotód van, és megint szebb vagy!

Ismeretlen_21153 2010.06.13. 12:19:57

Zazálea, én is nagyon sajnáltam a srácot, de ilyesmi megesik. A szerencsétlen eset után is tök jól védett. Mariann: Nekem a gyümölcsös sörök jönnek be, szerencsére van itt belőle annyi fajta, hogy minden estére jut más. Az elismerést pedig köszönöm. Készülök "regime" témakörben frissülni, mielőtt azt a látszatot kelteném, hogy abbahagytam. :)))
© zseer.blog.hu
süti beállítások módosítása