Friss kommentek

Címkék

anyád parázik (1) anyám (2) apnea (2) banándugó (1) baratok (1) be (2) békés (1) boldog (1) Címkék (3) család (3) csalad (1) családalapít (1) csizma (1) divat (1) djhero (1) életkép (1) emigrans (2) extrém (1) fogy (1) giccs (1) gipsz (1) haza (1) hifi (2) high end (1) hülyék (1) irányít (1) ízlés (1) játék (2) jfk (1) karácsony (1) kaszt (2) kererűsó (1) költözés (1) kölyök (1) kor (1) kórház (1) korház (2) mankók (1) nézném (1) nyár (1) Panka (10) purgál (2) sims (1) szenved (1) szívás (2) szülés (3) tél (1) töki (2) törés (1) ünnep (1) utazás (1) változik (2) vergődik (1) villa monte carlo (1) zene (1) Címkefelhő

Nyuszi azt mondja, hogy nagyon kell velem vigyázni egy-egy olyan bejegyzés után, amihez nem íródik komment, mert akkor garantált, hogy a következőben megszólítom azt a "három olvasómat", ezzel mintegy bűntudatot ébresztve bennük. Mit is mondhatnék?! Ismer.

POSTED BY |  NaomiHenger  |  AT 2010. május 31. hétfő.  |  16 komment |   | 

A bejegyzés trackback címe:

https://zseer.blog.hu/api/trackback/id/tr984263703

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Trillian 2010.05.31. 19:43:37

ha Te tudnád, hogy 1 hajszálon múlt, hogy nem küldtem el az első kommentemet az előző posztra, ami nagyon is betalált és megfacsarta a szívem...nem küldtem el mert hülye vagyok, meg nyuszi, meg azt gondoltam úgyis baromság lett.Írtam benne a két vizslámról is , akik a barátnőim is,(Saci és Lotti alias Csacsilla és Lili bab) meg persze arról, hogy a nagymamámmal sajnos én is ugyanabban a cipőben járkálok, mint te. Szóval ne csüggedj, ha nincs komment, gondolj arra ilyenkor, hogy a saját levükben fődögélő, kissé bátortalan olvasóidnál biztos "betaláltál"...csók a 4.olvasód u.i.: nem a bűntudat miatt írtam :)

balga 2010.05.31. 21:49:46

5. jelenlétiív?

Ismeretlen_157890 2010.05.31. 22:59:36

6. a hetedik Te magad légy :))

Ismeretlen_21153 2010.05.31. 23:17:10

Már a 3-ba magamat is beleszámoltam :) Trillian: nem vagy hülye, sem nyuszi, az a bejegyzés a néma kommentektől teljes, csak Nyuszi poénját le kellett írnom, mert találó és igaz volt. Egyébként ne fogd vissza magad. Mennyi idősek a csajok?

Trillian 2010.05.31. 23:34:00

A csajok 13 és fél évesek(nagy sóhaj) a veresegyházi piacon vásároltuk őket egy vadbaromállattól 5000 Ft-értsumma akinek lényegi mondanivalója ennyi volt: "megeszik ezek a langyos vízbe áztatott szárazkenyeret is". Addig is biztos volt, hogy jönnek bármennyiért, de ezen a ponton összenéztünk Urammal és bólintottunk 1 nagyot miközben szemmel vertük az ürgét. amúgy a létszám a világ legundokabb macskájával és egy "amfetamintúladagolásban" szenvedő foxival teljes, aki a Márton névre hallgat.

Ismeretlen_21153 2010.06.01. 00:18:51

Bizonyára piszok jó dolguk lehet nálatok. A kölyök vizslánál kevés ellenállhatatlanabb teremtményt hord a föld a hátán (na jó, ez külső szemlélőnek túlzás lehet, de én elfogult vagyok),így tökéletesen megértem, hogy miért nem hagytátok őket a vadbaromnál.Ha most lenne ilyen opció mondanám, hogy képet. :)

dzsen · http://nyavalyaim.blogspot.com 2010.06.01. 00:52:15

en is olvaslak ha ez szamit:P

Ismeretlen_21153 2010.06.01. 11:16:19

dzsen, már hogyne számítana !

Ismeretlen_4550 2010.06.01. 16:31:04

Azért vannak még itt sötétben bujkáló, titokban olvasó emberkék :)

Mariann 2010.06.02. 08:40:01

Szia Zsabóka! -5 kg-nál tartok, ez öröm, csak a családom még nem veszi észre. A nagyis emlékek nagyon szépek, nekem volt egy nagyon kedves, és 2,5 éves voltam amikor meghalt, erős illatok, szagok, és elmesélt emlékek maradtak. Kemencébe sütött tojásos kenyérkéről, mindmegette húslevesről. Anyám szövőnő volt 8 hónapos koromtól kettőig biztos a nagyinál voltam, aki még saját kemencében sütötte a kenyeret. Aztán jobb körülmények fel Pestre, de a nagyi visszasírt, és sajnos én voltam vele kisgyerekként amikor az agyvérzést kapta. A Papa nem tudott bejönni a lakásba, nem tudtam elérni a kulcsot, szerencse, hogy a berácsozott ablakon keresztül elmesélhettem mi a helyzet. Nem emlékszem félelemre, de máig meghatározó élménye az életemnek az ott töltött idő. Igen én is elfacsarodom ilyen történeteken. Majd egyszer megirom egy memoárban mire is emlékszem. Puszi, a kutyiknak is! Nálam most csak egy mindig az éhenhalás stádiumában lévő dzsungáriai aranyhörcsög tengődik, aki ha kaját kap nem bírja ki, pofazacskóban hordozgatás nélkül mindaddig amíg meg nem eszi, ezért baromi kövérnek néz ki, olyan széle-hossza. Most már befejezem, nem grafománkodom.

Nitta 2010.06.02. 18:09:11

en csak zugolvasok, de az rendszeresen (szoval legalabb fel olvasonak szamitok, viszont beszamolok a paromnak, aki igy kitesz meg egy felet.) Ragja is a fulem - mikor ismerkedsz meg vele? Neki vannak kutyai? (Elvonasi tunetekkel kuzdunk haziallat teren ui) :))

Ismeretlen_21153 2010.06.02. 19:45:57

Nitta, de tényleg. Itt vagytok tök régen és még csak rá sem kattintottál a nevemre, h legalább együtt ebédeljünk egyszer. Biztosan félelmetes vagyok :)

Ismeretlen_117278 2010.06.03. 15:43:37

Én is szoktalak olvasni, de a kommentjeidet (főleg a freeblog főoldalakon) még jobban bírom.

Ismeretlen_21153 2010.06.03. 18:37:41

Ehh, nálam readerben vagy:) (ér frissítenem a linkeket) Mindenkinek: Tudom, hogy "eső után", de most tényleg nem provokálni akartam, csak lejegyezni, hogy nyuszi milyen pimaszul jól ismer. Mondjuk 11 év "munkaidő" után...

Házisárkány · http://domesticdragon.blogspot.com 2010.06.08. 17:22:17

...jelen....szeretem olvasni a blogodat. Az én mamám egy palóc istennő volt!Gyönyörű dolgos kezekkel hatalmas szívvel,hétnyelven beszélő húslevessel.Nála leltem menedékre,mikor otthon kitört a háború és menekülni kellett.Az a kis palóc falu nekem maga volt a paradicsom:nagymamástúl,nagyapástúl,keresztcsaládostúl,nagynénéstűl,tehenestűl,baromfiastúl mindenestűl...... Nekem is van kutyim:négy!!!Kaukázusi szuka,egy németjuhász-kaukázusi szerelemkislány,egy keverék hercegnő és egy pincher-tacskó szerelemlegény.... http://hosszutav.blog.hu/2010/05/26/futokutya_fotokutya_egy_sarkefe_sportos_elete itt többet olvashatsz a kutyákhoz fűződő kapcsolatomról....
© zseer.blog.hu
süti beállítások módosítása