Friss kommentek

Címkék

anyád parázik (1) anyám (2) apnea (2) banándugó (1) baratok (1) be (2) békés (1) boldog (1) Címkék (3) csalad (1) család (3) családalapít (1) csizma (1) divat (1) djhero (1) életkép (1) emigrans (2) extrém (1) fogy (1) giccs (1) gipsz (1) haza (1) hifi (2) high end (1) hülyék (1) irányít (1) ízlés (1) játék (2) jfk (1) karácsony (1) kaszt (2) kererűsó (1) költözés (1) kölyök (1) kor (1) kórház (1) korház (2) mankók (1) nézném (1) nyár (1) Panka (10) purgál (2) sims (1) szenved (1) szívás (2) szülés (3) tél (1) töki (2) törés (1) ünnep (1) utazás (1) változik (2) vergődik (1) villa monte carlo (1) zene (1) Címkefelhő

Kapcsolatunk méltánytalanul rövid, ámde annál tartalmasabb volt. Kilenc évig tartott. Így van ez, ha kései gyermekek, kései gyermeke vagy. Nem voltam még 3, amikor a kórházi ágyánál illedelmesen bemutatkoztam neki és egy csokor virágot adtam abba a kezébe, amelyik nem volt begipszelve. Már az első találkozás után feltétel nélkül szerettük egymást és az érzés attól a pillanattól kezdve minden hétvégén csak erősödött. Emlékszem arra az őszinte gyermeki izgatottságra, ami péntek délutánonként a vonaton ülve erőt vett rajtam. Emlékszem a lépcsőházat belengő húsleves illatra, a türelmetlen lépteimre, ahogy a lépcsősort szedtem, amelynek tetején ott állt hófehér hajjal és ölelésre tárt karokkal. Előttem van, ahogy az ablak mellett álló varrógép előtt ül, követhetetlen gyorsasággal horgol és közben mesél én pedig nagyra nyitott szemekkel, érdeklődve hallgatom, amíg el nem alszom. Istenem, azok a reggeli kakaók a sárga, macis bögréből! Ha csak egy pár évig részesei lehettünk volna még egymás életének! Ha csak egy kicsit tovább mesélhetett volna!

Mostanában sokat gondolok rá. Talán azért, mert nekem ő volt az egyetlen, neki pedig én. Vagy egyszerűen csak azért, mert rettenetesen hiányzik...

Nagyi

 

POSTED BY |  NaomiHenger  |  AT 2010. május 27. csütörtök.  |  2 komment |   | 

A bejegyzés trackback címe:

https://zseer.blog.hu/api/trackback/id/tr1004263699

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mariann 2010.06.02. 08:48:35

Szia! Legyen végre itt is nézegetnivalód! Teljes igazság, hogy hiányolod a kommenteket, de most is elfacsarodik a szívem, ha idenézek, a Mamis átölelős képet, mely kissé homályos féltve őrzöm én is. Az előző előző rémregényhez meg: Remélem túltetted magad a pesti liezonon, és nem fáj sem az oldalad, sem a méhed. Elgondolkodtam rajta, hogy osztrák rendszám, azok akkor is megállnak ha a járdaszigeten állsz, csak úgy reflexből. Ez a Sancez biztos nem német nyelvterületen tanult vezetni........ Én egy olyan balesetet láttam pár éve, hogy a zebrán elindultunk a zöldön, de egy görkoris 10 év körüli fiú hamarabb ért a túloldalra, és úgy kapta el egy török vendégmunkás, aki Sopronon keresztül tartott az osztrák határ felé. A fiú felpattant, és kiült a járdaszegélyre, vendégmunkás el, aztán egy óra múlva mikor kijöttem a cipőboltból próbálták a barátai bakkecske ugrálással arrébb vinni, szerintem a térde bánta, de se mentő, se rendőr, se bűnös............... Puszi!

Mariann 2010.06.02. 08:54:19

Egyébként meg az, hogy sokan látnak valami bűnös dolgot, balesetet, gyilkosságot, stb. csökkenti a felelősségérzetet. Komoly szociológiai vizsgálatok mutatták ki egy Amerikában (vagy Angliában), mindegy angolszász területen történt késeléses gyilkosság után, amikor is több 10 percig tartó folyamat során több 10 késszúrást szenvedett egy fiatal lány, majd elvérzett úgy, hogy a körben lévő emeletes házakból legalább harmincan látták. És csak egy ember volt, de az is már későn aki felhívta a rendőrséget, pedig ha az elején teszi..... még a gyilkost is elkapták volna. Vagyis az emberek nem segítenek, mert mindenki azt hiszi, vagy arra vár, hogy majd a másik..... "leveszik a saját vállukról a felelősséget" Ha csak te lettél volna a környéken és egy azaz egy darab másik zebra közelében lévő személy, az minden gond nélkül magára vette volna, segít és intézkedik.......
© zseer.blog.hu
süti beállítások módosítása