Friss kommentek

Címkék

anyád parázik (1) anyám (2) apnea (2) banándugó (1) baratok (1) be (2) békés (1) boldog (1) Címkék (3) család (3) csalad (1) családalapít (1) csizma (1) divat (1) djhero (1) életkép (1) emigrans (2) extrém (1) fogy (1) giccs (1) gipsz (1) haza (1) hifi (2) high end (1) hülyék (1) irányít (1) ízlés (1) játék (2) jfk (1) karácsony (1) kaszt (2) kererűsó (1) költözés (1) kölyök (1) kor (1) korház (2) kórház (1) mankók (1) nézném (1) nyár (1) Panka (10) purgál (2) sims (1) szenved (1) szívás (2) szülés (3) tél (1) töki (2) törés (1) ünnep (1) utazás (1) változik (2) vergődik (1) villa monte carlo (1) zene (1) Címkefelhő

Békésen, időmilliomosként sétáltam a Deákon a villamos felé, hogy odaérjek egyik találkozómról a másikra. Türelmes gyalogosként vártam a zöldet és amikor váltott, komótos léptekkel indultam volna a másik oldalra, de az első lépés után elakadtam egy szép zöld, autóban és hatalmas csattanással pattantam le az oldaláról. Elütöttek. Nincs rutinom ilyesmiben, de amikor láttam, hogy a hölgy tovább szeretne haladni , akkor feltéptem a merci ajtaját és nyomdafestéket nem tűrő hangnemben, tökéletes angolsággal küldtem el az anyjába. Nem érdekelt, hogy az anyám lehetne. Dühített, hogy keresztülhúzta a programomat, hogy elszakadt a blúzom, de legfőképp attól akadtam ki, hogy csak egy tized másodpercen múlt, hogy nem alatta végeztem. Amikor  mindezt tudatosult hihetetlen sírógörcs jött rám és a zebra mellett összekuporodva zokogtam.

Álltak még a lámpánál rajtam kívül és mind látták, hogy mi történt, mégis csak egyetlen hölgy akadt, aki a segítségemre sietett. Valaki a mentőket és a rendőrséget is kihívta. Előbbieket villamosos gázoláshoz, utóbbiakat karambolhoz, de mindkettő közel fél óra várakozás után érkezett csak meg. Láttam a mentőorvos szemében a csalódottságot, hiszen végtagok összenyalábolásra készült, helyette pedig kapott egy alhasi sérülést, ami nem tűnt komolynak. Kettőt nyomott rajtam, majd  miután nem panaszkodtam különösebb fájdalomra, utnak eresztett egy algopyrin ampullával, amit aztán húzóra letoltam.

Miután megittam a cuccot, felhívtam Annát, hogy nem fogok odaérni, mert elütöttek, ő pedig azonnal értem jött.  Oltárit ebédeltünk és a  kellemes délután végére már csak az alhasi fájdalom és a szakadt felsőm emlékeztetett a multikulti eseményre, amikor is egy osztrák rendszámú merciben utazó, brazil fekete nő, a Deák téren elüti, a Belgiumból meglepetés szerűen itthon tartózkodó Zsabókát érkezése után alig 24 órával.

POSTED BY |  NaomiHenger  |  AT 2010. május 14. péntek.  |  10 komment |   | 

A bejegyzés trackback címe:

https://zseer.blog.hu/api/trackback/id/tr534263686

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gabi 2010.05.14. 20:09:46

Szerencse hogy megúsztad! .És még elhajtott volna csak úgy? Remek. De legalább a vége jó lett. Márhogy a nap vége. Vegyél egy lottót is...

[Bee] 2010.05.14. 21:07:26

bazzzzz.... rendszámát felírtad? feljelentés?

[Bee] 2010.05.14. 21:08:20

izé... betétlapot cseréltetek? vagy ilyesmi???

ORsi · http://www.hamburgfoto.wordpress.com 2010.05.14. 21:56:58

az ilyeneken úgy kibírok akadni. nem elég, hogy ö a hibása mercijével, de még neki áll feljebb:-( ráadásul mindenki csak bámul a moziban, ahelyett, hogy megkérdezzék segíthetnek-e. ha engem ütnének el, azt sem tudnám, mit csináljak elöször. azt hiszem még káromkodni is elfelejtenék.

judit 2010.05.14. 23:50:35

Csillagom, holnap reméljük, hogy végre eltalálják a lottószámainkat és irány a mini!!! Én szívesen mennék megint oda, már hiányzik a bazsalikomos-epres limonádé :)

Ismeretlen_100994 2010.05.15. 12:43:32

...én meg is ütöttem volna. Bakker.

sssajt 2010.05.16. 11:37:04

az eszem megáll... elsőre épp csak átfutotta a szemem a szöveget, itt-ott beleakadt valami. azt hittem, valami hülye álomról szól a bejegyzés. aztán azért csak elolvastam rendesen. hát... az eszem megáll... :(

Ismeretlen_21153 2010.05.16. 14:43:03

most, hogy lett hasi ultrahang, meg annak is az ő eredménye, bátran mondhatjuk, hogy nem tudott lenyomni a csaj a mercivel. Bee, bazz, milyen betétlapot cseréltem volna? Én gyaloggal közlekedtem :)

balga 2010.05.17. 11:32:57

eredmény:) van egy hasi ultrahangod ingyen:)

Ismeretlen_21153 2010.05.18. 21:24:28

Bazz, azért egy ultrahangra még futja, ha úgy tartja kedvem. Nem kell hozzá elütni :)
© zseer.blog.hu
süti beállítások módosítása